a ty zabierz mu wszystko co jego...

91. Data: 2009-01-31 21:22:55

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> a potem pisz, pisz, pisz

Szpion!

--
Pozdrawiam - Aicha

92. Data: 2009-01-31 21:43:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Szpion!

E nie! Werbownik. ;)

michał

93. Data: 2009-01-31 21:46:05

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> E nie! Werbownik. ;)

raczej świr :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

94. Data: 2009-01-31 21:51:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> [...]

>>> Szpion!

> raczej świr :)

Też Cię pokora opanowała? No to ja jestem debil.

michał

95. Data: 2009-01-31 21:55:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Też Cię pokora opanowała? No to ja jestem debil.

może błyskotliwy saulo cię oświeci. jak mu się zechce... :)

96. Data: 2009-01-31 22:50:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 12:15:23 -0800 (PST), glob napisał(a):

> My ,polacy ,jestesmy Slowianami zlatynizowanymi;dlatego wlasnie
> nienawidzil nas Dostojewski.Rosyjski geniusz uwazal nas za zdrajców
> ducha slowianskiego,a droga naszego rozwoju budzila w nim wielka
> nieufnosc.Gdyz lacinskosc weszla nam w krew juz przed wiekami.Kraj na
> poly lacinski zrobily z polski tradycja rzymska,kosciól
> katolicki,Wlochy i Francja.

Ruscy by po swojemu ruszczyć nas chcieli, ale po łacinie nie umieli.
:-D

Jak tam sprzęcior?

97. Data: 2009-01-31 23:54:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-sprzecior oddalem do serwisu.Ale czytam sobie na temat tego
rozdarcia kulturowego w polsce i tak to jest w polakach,ze sie
zastanawiamy nad tym-czy jestesmy wschodem,czy zachodem ?A moze po
dupie dostawalismy dlatego ze bedac pomiedzy,do zadnej kultury nie
nalezymy i ten nasz barok narodowy mnie zastanawia.Wielkich cnót
jednoczesnie chcemy i równiez zniesc tych cnót nie mozemy,chyba nasza
wieczna sarmacja pokazuje,to nasze rozdarcie kulturowe.

98. Data: 2009-02-01 08:20:32

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sytuacja teoretyczna. na pewno nie pozwoliłabym odebrać dzieci,
> zwłaszcza bez powodu. Z powodem też.

A se byś mogła nie pozwolić... co byś zrobiła... powiedz, co... i jak długo,
jeżeli cokolwiek, by Ci się udawało ;>

Pzdr
Paweł

99. Data: 2009-02-01 11:28:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 15:54:51 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-sprzecior oddalem do serwisu.Ale czytam sobie na temat tego
> rozdarcia kulturowego w polsce i tak to jest w polakach,ze sie
> zastanawiamy nad tym-czy jestesmy wschodem,czy zachodem ?

Mów za siebie. Ja jestem w samym Centrum :-D

> A moze po
> dupie dostawalismy dlatego ze bedac pomiedzy,do zadnej kultury nie
> nalezymy

Mam swojej dosyć, aby nie musieć należec do czyjejś.

> i ten nasz barok narodowy mnie zastanawia.Wielkich cnót
> jednoczesnie chcemy i równiez zniesc tych cnót nie mozemy,chyba nasza
> wieczna sarmacja pokazuje,to nasze rozdarcie kulturowe.

Nie nasze, nie nasze: tylko tych, co się nie czują Polakami, bo mają
kompleks Wschodu i tęsknicę do Zachodu, który im daje po łbie.

Trzeba odczuwać silnie własną tożsamość, aby nie czuc się petentem do
innych.

100. Data: 2009-02-01 11:35:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Feb 2009 09:20:32 +0100, bazyli4 napisał(a):

> A se byś mogła nie pozwolić... co byś zrobiła... powiedz, co... i jak długo,
> jeżeli cokolwiek, by Ci się udawało ;>
>
> Pzdr
> Paweł

Nie wiem, ale w ostateczności zabiłabym dzieci i siebie. lepsze to, niż
oddac potem gejom.

PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...
Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał