agata

91. Data: 2008-06-11 14:03:34

Temat: Re: agata
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>
news:g2olp7$eig$2@news.onet.pl

> fajnie, czepiłeś się.
> ale jak tam z tym wiekiem podejmowania odpowiedzialnych decyzji?
> 13-stka już by musiała skonsultować decyzję?

Proponuję 12.
Zwłaszcza, gdyby CHCIAŁA urodzić dziecko.
Wtedy badania psychiatryczne na 100%. No, serio, serio.

Don

92. Data: 2008-06-11 14:13:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Proponuję 12.
> Zwłaszcza, gdyby CHCIAŁA urodzić dziecko.
> Wtedy badania psychiatryczne na 100%. No, serio, serio.

masakra

--
"Nie będę Ci robił tutaj wykładu, co to jest demokracja, ale przecież możesz
zajrzeć do odpowiednich źródeł, żeby się dowiedzieć - zamiast błaźnić się na

93. Data: 2008-06-11 14:13:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja proponuję granicę wieku od której dziewczynka może
już zajść w ciążę.

Co ty na to? :)

--
CB

94. Data: 2008-06-11 14:16:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No co ty?
Masz coś chyba z oczami. :)

Popieram różnorodność!
Nie wypowiadam się za innych!

Gdzie tu widzisz jakiś problem?
Panie Czepialski?

95. Data: 2008-06-11 14:20:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> A ja proponuję granicę wieku od której dziewczynka może
> już zajść w ciążę.
>
> Co ty na to? :)

myślałem o tym :)
ale to nonsens. dojrzałość płciowa ma się nijak do dojrzałości
emocjonalnej. a raczej ma się tak, że nie idzie w parze.

96. Data: 2008-06-11 14:21:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No co ty?
> Masz coś chyba z oczami. :)

a mam, mam!
dobrze widzą takich czupurnych :)

97. Data: 2008-06-11 14:22:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam jesteś nonsens.

Widziałeś "dziewczynkę" 11-letnią, która może już zajść w ciążę?
Te "dziewczynki" w pewnym sensie stały się już kobietami.
Nie widzę powodu dla którego 14-latka może decydować o losach
ciąży, a 11-latka - nie.

98. Data: 2008-06-11 14:28:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Te "dziewczynki" w pewnym sensie stały się już kobietami.
> Nie widzę powodu dla którego 14-latka może decydować o losach

ok, ty nie widzisz, a ja widzę.
to właśnie "mam z oczami".

i nie chce mi się pleść o tym. wybacz, i spadaj :)

99. Data: 2008-06-11 14:30:12

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> i nie chce mi się pleść o tym [...]

tylko dlaczego akurat o tym nie?

dg

100. Data: 2008-06-11 14:30:41

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Te "dziewczynki" w pewnym sensie stały się już kobietami.
> Nie widzę powodu dla którego 14-latka może decydować o losach

errata:
to don gie twierdzi, że jest różnica.

--
[...]

poszukiwane dwie osoby z Wielkiej Brytanii
MATEMATYCZCE !!!
szlachetna ośmiostopniowa ścieżka Buddy
Asztanga-joga Patańdżalego
samobójstwo