ah ta Szwecja! (edukacja)

11. Data: 2008-07-09 17:01:51

Temat: Re: ah ta Szwecja! (edukacja)
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1q2honep8nke6.q5g6jdn7onbj$.dlg@40tude.net...

> Są czy nie ma, szkoły takie, siakie czy inne - i cóż z tego, kiedy
> własnych
> dzieci juz prawie nie mają, bo sie albo abortuja na potęgę, albo z
> lenistwa
> wspomagają imigrantami...

Tak jest - to jest skutek kibucyzmu stosowanego.

12. Data: 2008-07-09 17:20:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 19:01:51 +0200, Panslavista napisał(a):

> Tak jest - to jest skutek kibucyzmu stosowanego.

Nie, to skutek dobrobytu: kiedy się ludziom za dobrze dzieje, przestają się
rozmnażać. Kiedy Szwecja była biednym państwem, dzieci było tam w bród.
Patrz też: Indie, Pakistan itp.

13. Data: 2008-07-09 19:03:29

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to skutek dobrobytu: kiedy się ludziom za dobrze dzieje, przestają
> się
> rozmnażać. Kiedy Szwecja była biednym państwem, dzieci było tam w bród.
> Patrz też: Indie, Pakistan itp.

Do pewnego stopnia zagrożenie wpływa na pomnażanie potomstwa - dla
przetrwania gatunku.
Tylko nikt nie zabijał dzieci rozmyślnie, tak jak w UE i innych krajach
"opiekuńczych".

14. Data: 2008-07-10 20:25:53

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> W temacie się dopatrzylam - jeszcze nie zauważyłeś, że ACH pisze się przez
> ce-ha ?

a czy tobie, przy tym twoim imponujacym stanie wiedzy, nie przyszlo ci do
glowy, ze to mogl byc zabieg *celowy* ???

> Wiedza czyni niewolnikiem samej siebie - kto ja posiadzie, musi ciagle
> wiedziec więcej, bo wie, jak niewiele wie; tak więc Twoje stwierdzenie nie
> jest miarodajne.

prosze, sprobuj byc mniej pretensjonalna

> To jakas gwara lokalna? - bo nie rozumiem.

ah, no tak - ty przeciez masz pretensje arystokratyczne

> No a póki nie rozumiem, jestem
> wolna od obowiazku odpowiedzi. Kolejny przyklad na nieslusznosc Twojego
> stwierdzenia o wiedzy :-)

tak wiec z twoja wiedza tez jest pewien problem skoro tak niewiele
rozumiesz...

--
Y?

15. Data: 2008-07-10 21:26:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 21:03:29 +0200, Panslavista napisał(a):

> Do pewnego stopnia zagrożenie wpływa na pomnażanie potomstwa - dla
> przetrwania gatunku.
> Tylko nikt nie zabijał dzieci rozmyślnie, tak jak w UE i innych krajach
> "opiekuńczych".

W Sparcie i nie tylko - zabijano. Nie jest to żadna nowość. Czasy się
zmieniają, ale nie ludzie. A powinni na korzyść, w miarę postepu
technologii, wzrastania dobrobytu - wydawałoby się...

16. Data: 2008-07-10 22:11:42

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Thu, 10 Jul 2008 23:26:34 +0200, kto: Ikselka, co:

> W Sparcie i nie tylko - zabijano. Nie jest to żadna nowość. Czasy się
> zmieniają, ale nie ludzie. A powinni na korzyść, w miarę postepu
> technologii, wzrastania dobrobytu - wydawałoby się...

może choć mniej śmierdzą?

17. Data: 2008-07-11 05:58:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Sparcie i nie tylko - zabijano. Nie jest to żadna nowość. Czasy się
> zmieniają, ale nie ludzie. A powinni na korzyść, w miarę postepu
> technologii, wzrastania dobrobytu - wydawałoby się...

Sparta była biedna, nie stać ich było na utrzymywanie niedojd (tak samo jest
teraz), nie zabijano zdrowych dzieci.

18. Data: 2008-07-11 07:20:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2008 20:25:53 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> a czy tobie, przy tym twoim imponujacym stanie wiedzy, nie przyszlo ci do
> glowy, ze to mogl byc zabieg *celowy* ???

> prosze, sprobuj byc mniej pretensjonalna

:-D

> ah, no tak - ty przeciez masz pretensje arystokratyczne

W każdym razie nie rozumiem języka śmietnikowo-ulicznego.

> tak wiec z twoja wiedza tez jest pewien problem skoro tak niewiele
> rozumiesz...

No dobra, to sobie dalej poaproksymuj, czy tam probabilistycznie podywaguj
na temat wiedzy, której nie posiądziesz nigdy, a która nie sprowadza się do
znajomości paru słów z rynsztoka... a którą ja posiadam mniej lub bardziej
problematycznie :-)

19. Data: 2008-07-11 07:27:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do
> znajomości paru słów z rynsztoka... a którą ja posiadam mniej lub bardziej

Siepać się jest polskim słowem, używanym raczej na wsi, tu podanym w
znaczeniu rzucać się.

20. Data: 2008-07-11 07:40:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 09:27:53 +0200, Panslavista napisał(a):

> Siepać się jest polskim słowem, używanym raczej na wsi, tu podanym w
> znaczeniu rzucać się.

Ja tu, na wsi, jestem napływowa, żtp, więc tego języka nie poznałam ani nie
przyswoiłam. A i ci, co tu od pokoleń mieszkają, już dawno zapomnieli
język, którego nadal jednak używa ludność miast, w większości pochodząca
właśnie ze wsi, czyli taki yyy np - jak widac z jego sposobu wysławiania
się :-)
Ludzie na wsi bardzo się "podciągają" językowo i kulturalnie, a ci, co
kiedyś ze wsi żywcem się przenieśli do bloku w mieście, uznali się w tym
momencie za dzieła skończone i pozostali w swoim kręgu postkultury
wiejskiej - jak widać po yyy :-)

uwaga na tego człowieka
ateista idiota wypowiadajacy sie nie tylko w tv czy internecie
Łagowski o sprawie Wałęsy i nie tylko
Jedan ja
Nieposłuszeństwo jest niepodważalnym faktem.