alarm do domu, gdzie mozna kupic tani, prosze o informacje

1. Data: 2005-09-23 09:29:56

Temat: alarm do domu, gdzie mozna kupic tani, prosze o informacje
Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chce założyć alarm, ale nie wiem jak to zrobić.

Chciałabym zabezpieczyć jakoś mój dom. Żaluzji nie chce, bo jak są
spuszczone, to od razu widać, ze pusty dom. Pomyślałam o alarmie. Tylko nie
wiem gdzie kupić, jak zrobić, założyć...
Rozmawiałam z przedstawicielami tych znanych ochroniarskich firm (mogę tu
wymieniać nazwy?), ale oni maja bardzo drogo.
Proszę o informacje odnośnie jakiś firm, sklepów czy instytucji zajmujących
się alarmami.
Z góry dziękuję
Natalia

2. Data: 2005-09-24 07:28:46

Od: "B&B SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jakie ma Pani oczekiwania względem alarmu, tzn. ile pomieszczeń do
chronienia czy będzie Pani chciała wykupić monitoring w firmie
ochroniarskiej (wtedy należy zamontować nadajnik i w przypadku alarmu firma
taka otrzymuje natychmiast sygnał), czy chce Pani uzbrajanie i zazbrajanie
alarmu z pilota, czy decyduje się Pani na położenie okablowania, czy też
cały system ma być bezprzewodowy. I wreszcie jaką ilością funduszy dysponuje
Pani na ten cel.

3. Data: 2005-09-24 11:33:53

Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje Pani/Panu za odpowiedź :)
Dom mam przecietny 100 m+piwnica, nie mam jaki specjalnych wymagan, chce
zeby wylo, jak ktos niepowolany bedzie lazil po domu, albo jak otworza sie
drzwi wejsciowe czy garaz.
Nie wiem, czy chce firmy ochroniarskie, bo nie znam kosztow... A moze mnie
tez powiadamiac ten nadajnik? Na kablach sie nie znam, sama na pewno nie
poloze ale moze ktos.
Fundusze.... MOGE DAC OKOLO 600-700 zł... Uda sie cos kupic w tych
granicach? A jesli tak, to gdzie Pan/Pani poleca?
W fimie ochroniarskiej policzyli mi 2 tys.+ dojazd i montaz
Pozdrawiam
Natalia Kapela

Użytkownik "B&B SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ" <b...@b...com.pl> napisał w
wiadomości news:dh2v7f$bh2$1@amigo.idg.com.pl...

4. Data: 2005-09-24 13:51:12

Od: "B&B SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro tak, to potrzebuje Pani około 4-6 czujek (ewentulanie dodatkowo
kontaktrony na drzwi i okna). System każdy może Pani podłączyć potem do
nadajnika i będzie Pani dom stale monitorowany przez agencję ochroniarską.
Polecam stronę www.bnbsystem.com.pl gdzie są gotowe zestawy alarmowe. Może
Pani coś dodać - czegoś nie chcieć. W Pani przypadku sądzę, iż najlepszy
byłby zestaw na bazie płyty CA-6 Satel lub podobnej. W zestaw wchodzą:
centrala, klawiatura, 6 czujek, sygnalizator zewnętrzny, sygnalizator
wewnętrzny, obudowa, akumulator oraz syntezer mowy (moze Pani się nagrać i
centrala do Pani zadzwoni w razie alarmu lub sabotażu). Koszt zestawu to
999 -, ale wystarczy ktoś kto zna się troszke na elektronice i system będzie
pracował długie lata. Gwarancja 12 m-cy.

http://bnbsystem.com.pl/index.php?m=page&s=d761a9bl0
gaf0rra6i6dygfgxvu3fq8s&id=5282

5. Data: 2005-09-26 07:56:02

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> granicach? A jesli tak, to gdzie Pan/Pani poleca?
> W fimie ochroniarskiej policzyli mi 2 tys.+ dojazd i montaz

na Allegro jest duzo firm oferujacyc zestawy na dobrych komponentach w
takich cenach. Z tym ze jak u kumpla montowali alarm fachowcy to dopiero
okazalo sie ile to pracy. Do tamtej pory myslalem z samodzielny montaz to
prosta sprawa.

Niemniej tam sie chwala ze kazdy zamontuje samodzielnie...

musta

6. Data: 2005-09-26 10:50:35

Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja umowilam sie z panami z branzy (zreszta tymi, co mnie tu na forum
"zaczepili" (pozdrawiam)) i pogadalismy sobie o alarmach. Kupuje u nich
zestaw na 6 czujek, 2 sygnalizatory, 2 kontaktony, przyjada i wszystko mi
zamontuja, ale ma to potrwac, conajmniej kilkanascie godzin. Musza polozyc
kable, polaczyc to wszystko i zaprogramowac, zeby wylo w odpwiednich
momentach, wiec jest z tym troche roboty.
Powiedzieli, ze zadarzają sie zastawy, ktore latwo zaprogramowac, ale ze to
zalezy od centrali (manipulatora czy jakos tak) i dostarczonych z nią
instrukcji.

Użytkownik "musta" napisal
> [...]
> prosta sprawa.
>
> Niemniej tam sie chwala ze kazdy zamontuje samodzielnie...

alarm domowy, gdzie mozna kupic tani, prosze o informacje
Re: mrówki faraona - początki walki
wanna z hydromasazem
prosba - ogloszenie
Zmywarka i twardość wody