alarm domowy, gdzie mozna kupic tani, prosze o informacje

1. Data: 2005-09-23 09:14:07

Temat: alarm domowy, gdzie mozna kupic tani, prosze o informacje
Od: "Natalia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chce założyć alarm, ale nie wiem jak to zrobić.

Chciałabym zabezpieczyć jakoś mój dom. Żaluzji nie chce, bo jak są
spuszczone, to od razu widać, ze pusty dom. Pomyślałam o alarmie. Tylko nie
wiem gdzie kupić, jak zrobić, założyć...
Rozmawiałam z przedstawicielami tych znanych ochroniarskich firm (mogę tu
wymieniać nazwy?), ale oni maja bardzo drogo.
Proszę o informacje odnośnie jakiś firm, sklepów czy instytucji zajmujących
się alarmami.
Z góry dziękuję
Natalia

2. Data: 2005-09-23 20:22:17

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tu
> wymieniać nazwy?), ale oni maja bardzo drogo.
> Proszę o informacje odnośnie jakiś firm, sklepów czy instytucji

Zajrzyj na Allegro. Masz tam przede wszystkim duży przegląd alarmów.
Potem zdecydujesz czy chcesz kupic tam czy odnaleźć najzwyklejszą firmę
(wiele firm wystawia się na Allegro) i w tradycyjny sposób zakupić.
http://www.allegro.pl/search.php?string=alarm&catego
ry=1520

Leszek

3. Data: 2005-09-23 23:04:40

Od: "TOM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.satel.pl

4. Data: 2005-09-24 11:34:18

Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje :)
Przez allegro boje sie kupować, wolalabym zobaczyc, dotknać, i żeby ktoś
przyjechal i w ogóle powiedzial jaki alarm, bo na samym allegro i na stonie
www.satel.pl jest tego bardzo dużo. Ja w ogole nie wiem, co to jest
"centrala", "czujka"... to jak mam to kupic? :/
Dzieki za pomoc, moze kogos znajde.

5. Data: 2005-09-24 22:01:13

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" napisała

> [...]
ktoś
> przyjechal i w ogóle powiedzial jaki alarm, bo na samym allegro i na

Nasłuchałaś się w TV :) Kupiłem kilkadzesiąt rzeczy i nie naciąłem się.
To są w dużej części normalne sklepy - zadzwoń do jednego z nich i
powiedz co cię mniej więcej interesuje (możesz wybrać również tylko
Wrocław) - szukaj takich które mają sporo dobrych opinii, a dotyczą
poważnych rzeczy (a nie wacików:). Może nawet zamontują. We Wrocławiu
masz wybór, np martinez 62 z oddziałem na bułgarskiej czy satel z
Oleśnicy :)
Poszukaj :)

http://www.allegro.pl/search.php?string=alarm&catego
ry=1520&location_radio=2&state=1&st=gtext&order=t&li
sting_sel=2&listing_interval=7&price_from=&price_to=

Leszek

6. Data: 2005-09-24 22:51:49

Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Patrzylam na allegro, faktycznie sporo tego...Uznalam ze z Olesnicy to
najlepej :), po sasiedzku.
Wlasnie napisalam maila do b...@b...com.pl i nawet juz dostalam
odpowiedz, w poniedzialek przyjada panowie (pewnie chlopaki :P) i mi
wszystko powiedza i wycenia.
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Natalia
PS. Wstepnie proponuja to: