ale milina widziałem....

1. Data: 2004-08-11 12:07:34

Temat: ale milina widziałem....
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem milina porastającego szczelnie ścianę 3 piętrowego budynku.
Niesamowity widok.
I to 15 km od Lublina. Miałoby to oznaczać, że i u mnie się uchowa?
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-08-11 12:59:21

Temat: Re: ale milina widziałem....
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Widziałem milina porastającego szczelnie ścianę 3 piętrowego budynku.
> Niesamowity widok.
> I to 15 km od Lublina. Miałoby to oznaczać, że i u mnie się uchowa?

A czemu nie? Jak nawet winorosle sie uchowaly?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-08-11 13:03:58

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Widziałem milina porastającego szczelnie ścianę 3 piętrowego budynku.
> Niesamowity widok.
> I to 15 km od Lublina. Miałoby to oznaczać, że i u mnie się uchowa?

Nie wiem, gdzie to jest u Ciebie, ale w Warszawie chowają sie całkiem ładne
dwa w najbliższej okolicy. Jeden ma parę metrów wysokości i obrasta słup
elektryczny czy jakiś. Jak była straszna zima parę lat temu, to mu zmarzło
trochę, ale pięknie odbił w następnych sezonach.
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-08-11 13:51:06

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niesamowity widok.
> I to 15 km od Lublina. Miałoby to oznaczać, że i u mnie się uchowa?

Pewnie. Mogę Ci nawet powiedzieć, gdzie ukopać sadzonki :-).

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2004-08-11 13:55:54

Temat: Odp: ale milina widziałem....
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@N...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cfd888$pgb$...@a...news.tpi.pl...

> Pewnie. Mogę Ci nawet powiedzieć, gdzie ukopać sadzonki :-).

Dzięki. :-)
Ale posadziłem to ubiegłej jesieni z pewną taka nieśmiałością, bo mnie
straszono, ze to bardzo delikatne....
I to co widziałem skłania mnie do zaprzestania chuchania na to. :-)))
Milin z głowy, a mnie lżej :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2004-08-11 19:49:04

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, gdzie to jest u Ciebie, ale w Warszawie chowają sie całkiem
ładne
> dwa w najbliższej okolicy. Jeden ma parę metrów wysokości i obrasta słup
> elektryczny czy jakiś.

Ojej, a ja dostałam milin od mirzana (pozdrowienia :-)) i właśnie dziś
posadziłam go pod ogrodzeniem (siatka). A może trzeba było pod murem, albo
czymś wyższym???
Pozdrowienia serdeczne
Gosia

---

7. Data: 2004-08-11 23:35:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> wrote in message

> Ojej, a ja dostałam milin od mirzana (pozdrowienia :-)) i właśnie dziś
> posadziłam go pod ogrodzeniem (siatka). A może trzeba było pod murem, albo
> czymś wyższym???

Niekoniecznie. W Indianie czesto widuje sie milin obrastajacy plotki
wysokosci okolo metra.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2004-08-12 07:45:17

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ojej, a ja dostałam milin od mirzana (pozdrowienia :-)) i właśnie dziś
> posadziłam go pod ogrodzeniem (siatka). A może trzeba było pod murem, albo
> czymś wyższym???

Będzie sobie rósł na siatce i sie na niej kłębił... :) W razie czego łatwiej
zabezpieczyć przed mrozem i może będzie miał zaciszniej. Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2004-08-12 09:56:06

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie sobie rósł na siatce i sie na niej kłębił... :) W razie czego
łatwiej
> zabezpieczyć przed mrozem i może będzie miał zaciszniej. Pozdrawiam, Agata

Dzięki, dzięki. Ale tak sobie oglądam miliny w necie (zwłaszcza te okazy za
oceanem) i zaczynam mieć wątpliwości, że mój milin to milin i jaki. Może źle
Mirka zrozumiałam, albo coś mi się - bardzo poczatkującej - pokręciło. Mój
milin ma większe liście, jasnozielone i miękkie w dotyku.
Pozdrowienia
Gosia

---

10. Data: 2004-08-12 14:42:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mirka zrozumiałam, albo coś mi się - bardzo poczatkującej - pokręciło. Mój
> milin ma większe liście, jasnozielone i miękkie w dotyku.

Kiedy zakwitnie, nie bedzie watpliwosci:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/milin.jpg

Pozdrowienia,
Michal

--