ale uzbrojenie!

11. Data: 2009-01-29 15:14:16

Temat: Re: ale uzbrojenie!
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> pszp, ale cycata była o środkach bojowych, jakbyś nie zauważyła

Sorry, ale mechanizacja miłości kojarzy mi się z hasłem "kobiety na
traktory" i roztrząsaniem obornika.

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-01-29 15:20:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" napisał:

BTW, kolejne prawo Murphy'ego: pudełko prezerwatyw zawsze otwiera się
z tej strony, z której jest ulotka :]

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2009-01-29 15:29:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> a co to ma do rzeczy?
> mówię o mechanizacji miłości, jakbyś nie załapała.

Powinienneś popracować nad jasnością przekazu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2009-01-29 16:07:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 15:21:19 +0100, Aicha napisał(a):

> Raczej grzybobójczym. Ałaj, cholera, trauma mi z szafy wypadła :)

> Żebyś wiedział. "Moi" studenci, którym wynajmowałam mieszkanko, też
> stosowali piguły, a do kościóła co niedzielę chodzili i księdza na
> kolędzie przyjmowali.

Ja znam takich, co nawet dzieci chrzczą - na wszelki wypadek.

15. Data: 2009-01-29 16:09:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 16:14:16 +0100, Aicha napisał(a):

> Sorry, ale mechanizacja miłości kojarzy mi się z hasłem "kobiety na
> traktory" i roztrząsaniem obornika.

A nie z wibratorem i filmikami?

16. Data: 2009-01-29 16:37:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> A nie z wibratorem i filmikami?

Nie. A Ty uważasz masaż w wannie za miłość?

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2009-01-29 16:43:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 17:37:31 +0100, Aicha napisał(a):

> na

> Nie. A Ty uważasz masaż w wannie za miłość?

Nie, ale za jej objaw, jesli robi mi go osoba posiadająca wyłączność :-)

18. Data: 2009-01-29 16:49:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> pszp, ale cycata była o środkach bojowych, jakbyś nie zauważyła

To raczej o _militaryzacji_ miłości mówisz. :)

Ewa

19. Data: 2009-01-29 16:57:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ale za jej objaw, jesli robi mi go osoba posiadająca wyłączność
> :-)

Automasaż miałam na myśli.
Tak, wiem, samouwielbienie i takie tam...

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2009-01-29 17:51:44

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

> Żebyś wiedział. "Moi" studenci, którym wynajmowałam mieszkanko, też
> stosowali piguły, a do kościóła co niedzielę chodzili i księdza na
> kolędzie przyjmowali.

No i co z tego?

Pozdrawiam
Vicky