ale uzbrojenie!

71. Data: 2009-01-30 14:40:50

Temat: Re: ale uzbrojenie!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:glss2g$ch1$3@news.onet.pl...

> nie chce mi się. narobię się, a i tak każdy zrozumie po swojemu.

ale przynajmniej pretensje będą uzasadnione

Na post pozbóju zaprosił
P.D.

72. Data: 2009-01-30 15:46:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 02:06, "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl>
wrote:

> Dlugo jeszcze bedziesz jej odpisywal i pozwalal na smiecenie grupy jej postami?
> Gdzie to niby jej buractwo o ktorym sie rozpisywales?
> Tez sie dales kurwa zmanipulowac - jak dzieciak...

Cześć, kochanie. Tęsknisz, prawda?
:-)

73. Data: 2009-01-30 15:53:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 11:22, glob <r...@g...com> wrote:
> Tren R-Teraz pisze ze starego telefonu,wiec nie moge ,To jest podobno
> najwyzsze osiagniecie w telekomunikacji ma to ma w sobie windows
> 6.1,mówi sie na to przenosny komputer z telefone i nawigacja.Trzeba w
> google wpisac HTC.Szukalem serwisu w Lodzi i wpisalem-serwis HTC w
> lodzi i tam calkowicie go opisuja.

To Ty masz nie kompa, lecz ten nowy wypasiony telefon z pamięcią, HTC.
To co Ci tu zwykły informatyk poradzi? Musisz się zwrócić do serwisu
jednak przecież.To zupełnie inna technologia.

74. Data: 2009-02-03 01:40:36

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> 6.1,m=F3wi sie na to przenosny komputer z telefone i nawigacja.Trzeba w
> google wpisac HTC.Szukalem serwisu w Lodzi i wpisalem-serwis HTC w

Palmofon - tak to sie nazywa.
Nie jest to nic najnowszego i najwyzszego, bo mam sam to ponad 2 lata i
rowniez HTC. Dzwonisz do operatora sieci do dzialu technicznego i wszystko Ci
wytlumacza.
Swoja droga to kupilem go dlatego, ze byl to w ofercie jedyny telefon (wtedy
jak kupowalem), ktory mial Windowsa.
Pozostale mialy lamerskiego i skurwialego symbiana, ktory sie wiesza.
A tutaj tak znajomo: i Word, Excel - nawet pasjans, jak ktos lubi.
Kabel do kompa i sie zrzuca dane, na dysk lub odwrotnie. Przydatna sprawa.
Polecam. A jak sie zaladuje soft to i moze za nawigacje robic, ale nie
probowalem jak dotad.
Gdyby nie ten windows, to wystarczylby mi telefon wylacznie do rozmow i
odbierania smsow, bo to co teraz robia i napierdalaja w te telefony to
przesada, przeciez i tak nie uzywam 90% opcji.
W tym telefonie jest dobre to, ze jak zrzucasz jakis dokument MS Office to
mozna go od razu podejrzec, albo wprowadzic jakas mala poprawke - np date itp
i natychmiast wyslac emailem. Albo po prostu zapodac OE i jazda.
Ale nie wyobrazam sobie, aby go uzywac do usenetu - makabra.

Bluzgacz

75. Data: 2009-02-03 04:52:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz-lepsze to niz angielska motorola v3 z mozliwoscia 1275
znaków,napisales wiecej i juz caly text musialem wykasowac,a na tamtym
pisac mozna ile sie chce i nie trzeba skakac po klawiaturze i polskie
literki,jesli oczywiscie w serwisie go zrobia,a i tak dom sprzedaje i
chce zabrac tylko maly bagaz.

76. Data: 2009-02-04 21:20:34

Od: " Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> pisac mozna ile sie chce i nie trzeba skakac po klawiaturze i polskie
> literki,jesli oczywiscie w serwisie go zrobia,a i tak dom sprzedaje i

Motorola to szajs, no przynajmniej to co wrzucaja do nas na rynek.
Pare lat temu robili niezly sprzet, ale nie szedl na rynek Polski: dobra
komorka, ktora mogles spuscic z paru metrow na beton i dzialala.
Ale takie rzeczy to robia dla wojska, a jako ze wojsko jest sila napedzajaca
rozwoj technologii to juz za 20 lat powinno byc cos takiego w powszechnym uzyciu.
Cierpliwosci!

PS. Gdzie sie przeprowadzasz? I duzy dom oraz dzialka?
Mozesz na priva - mam maila na gmailu. bluzgacz@.....

Bluzgacz

77. Data: 2009-02-04 21:57:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz-domek jednorodziny,projekt taki typu-dworek szlachecki 140m
kwadratowych ze strychem,bo dól jest wizytowy.A sprzedaje ze wzgledu
na psychopatyczne,zlodziejskie buractwo i wracam do miasta.Planuje
kupic mieszkanie,a reszta w banku na odsetki ,a moze w cos
zainwestuje,ale narazie w Sadzie zalatwiam papiery o uznanie rodziców
za zmarlych i jako jedynak przejadz majatek,kupca juz mam .

a ty zabierz mu wszystko co jego...
PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...
Zaburzenie zachowania...