alkohol b-fanyloetylowy

1. Data: 2002-10-24 11:14:57

Temat: alkohol b-fanyloetylowy
Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
w imieniu zonki chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna kupic ww alkohol?
hurtownie w rejonie torunia tego nie maja, a apteka w ktorej pracuje zona
potrzebuje zeby uruchomic leki oczne. na mojej Babisi spoczywa kontrola nad
uruchominiem lini do lekow ocznych. podobno alkohol ten sluzy do
konserwowania kropli ocznych czy cos...
dzieki za jakiekolwiek info
pzdr
any

2. Data: 2002-10-24 12:30:29

Temat: Re: alkohol b-fanyloetylowy
Od: "ok" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anycorp <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> any
>
>... moze niech popyta o alkohol beta-fenyloetylowy to będzie miala wiecej
szczescia....

3. Data: 2002-10-24 13:10:47

Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie o beta chodzi tylko nie kombinowalem z wpisywaniem beta jako
symbolu.
pzdr
any

4. Data: 2002-10-24 13:44:19

Od: "ok" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anycorp <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> potrzebuje zeby uruchomic leki oczne. na mojej Babisi spoczywa kontrola nad
> uruchominiem lini do lekow ocznych. podobno alkohol ten sluzy do

przepraszam nie chcialam byc zlosliwa,tak wyszlo,jak bede mogla pomoc to sie
odezwe.

5. Data: 2002-10-24 14:33:08

Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok nie ma sprawy ;))))) nie obrazilem sie

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2002-10-24 22:56:30

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuj www.poch.com.pl - ja potrzebowalem tez pare odczynnikow,
odpoiwedzieli na list natychmiast, wskazujac najblizszy sklep gdzie moglbym
zamowic te rzeczy, takze dostalem komplet nr telefonow, faxow, maili itp itd
:) - po prostu fachowcy.

Adam

7. Data: 2002-10-25 07:30:37

Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki dzieki dzieki !!! mam nadzieje ze Zonka to doceni
pdr
any
> [...]
moglbym
> zamowic te rzeczy, takze dostalem komplet nr telefonow, faxow, maili itp

Farmacja AM - Poznań
astma oskrzelowa- glikokortykosteroidy...g dzie?????
Europejskie Stowarzyszenie Studentów Farmacji
marze hurtowe
gdzie lepiej na medycynę ?