alkohol w ciąży

1. Data: 2005-07-02 09:58:23

Temat: alkohol w ciąży
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

We wszelkich poradnikach dla Matek Polek itp źródłach informacji
grzmią, żeby w ciąży nie nadużywać alkoholu. Nie mogę znaleźć
niczego, co dotyczyłoby picia 'umiarkowanego', np jedno piwo, albo lampka
wina lub dwie. W piśmiennictwie też wynajduję same 'alcoholism during
pregnancy', 'heavy/excessive drinking", 'alcohol abuse' itp. A od jakiej
ilości zaczyna się już nadużywanie? (skoro nikt nie zabrania
'używania';)

--
ika - umop apisdn

2. Data: 2005-07-03 17:57:04

Temat: Re: alkohol w ciąży
Od: "speaker" <s...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pregnancy', 'heavy/excessive drinking", 'alcohol abuse' itp. A od jakiej
> ilości zaczyna się już nadużywanie? (skoro nikt nie zabrania

Zaden ze mnie specjalista ale mozna sie spotkac na ulicy z reklama
TYSKIEGO na ktorej pisze ze nawet 0.5l piwa szkodzi nienarodzonemu
dziecku. Warto miec to na uwadze...

pozdrawiam.

3. Data: 2005-07-03 18:54:55

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> [...]
jakiej
> ilości zaczyna się już nadużywanie? (skoro nikt nie zabrania

nie ilosc, a jakosc (stezenie alkoholu) est szkodliwa.
jesli poprzestanieszx na karmi - no problem.
kazda ilosc alkoholu i tak przechodzi przez bariere lozyskowa

pozdro
ape

małe piersi od czego to zależy?
wysoka temp i powiekszone wezly chlonne na szyi
"za duże serce"
gdzie mozna kupic krew
Lojotokowe zapalenie skory