alkohol we krwi

1. Data: 2004-03-13 16:52:38

Temat: alkohol we krwi
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

mam jedno male pytanko:
Jutro o 6 z rana bede musial wyjechac w podroz samochodem. Czy jesli dzis w
godz 20-22 wypije jedno piwo, to czy jutro zostaloby wykazane przez alkomat.
Mysle, ze pojde spac o 11 i wstane o 5. Bylbym wdzieczny za odpowiedz

--
Pozdrowienia,
Michal

2. Data: 2004-03-13 16:56:40

Temat: Re: alkohol we krwi
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzis w godz 20-22 wypije jedno piwo, to czy jutro zostaloby wykazane
> przez alkomat. Mysle, ze pojde spac o 11 i wstane o 5. Bylbym

Jedno piwo? raczej by cos alkomat wskazal ale w granicach dopuszczalnych

3. Data: 2004-03-13 21:53:24

Od: Fox <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie męcz się chłopie, ściągnij sobie alkoholowe liczydełko i wszystko
będziesz wiedział.
http://www.parpa.pl/download/AlkoholoweLiczydelko.xl
Fox
--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/

4. Data: 2004-03-13 21:56:58

Od: "Baca \(lukebaca\)" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Jedno piwo? raczej by cos alkomat wskazal ale w granicach dopuszczalnych

ja po jednym piwie siadam za kółko po 2-3 godzinach i zawsze myślałem, że
jest to już bezpieczny poziom ale nigdy nie mierzyłem.
Ktoś wie ile musi minąć czasu od wypicia jednego piwa aż poziom alkoholu w
70-cio kilogramowym organizmie będzie dopuszczalny?
--
Pozdrawiam!
Łukasz Czekierda - WROCŁAW <*))))><

5. Data: 2004-03-13 22:45:45

Od: "gobo" <g...@U...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Spokojnie mozesz jechac. Przyjmuje sie,ze jedno piwo 0.5l ma 20g
czystego alkoholu. Srednio organizm mezczyzny spala okolo 10-12g
alkoholu na godzine. Wiec po 3h juz mozna miec pewnosc,ze jest sie
trzezwym.
Kobiety trawia alkohol wolniej. Wazna jest tez masa ciala. Sa na necie
kalkulatory obliczajace stezenie.
Pozdrawiam
Piotrek,Zgorzelec

6. Data: 2004-03-14 01:01:16

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na 70kg masy ciała - 7g etanolu na 1 godz.
jedno piwo (5%) to 20 g. etanolu

więc

20g/7g/godz. = +- 3 godz.

P.S. Zawsze można przyspieszyć kawą!

7. Data: 2004-03-14 23:01:35

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki za info,

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2004-03-14 23:09:15

Od: luzak4ever <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Mar 2004 17:52:38 +0100, "Michal \(Ojejku\)"
<m...@o...pl.KONIEC> wrote:

> [...]
>Mysle, ze pojde spac o 11 i wstane o 5. Bylbym wdzieczny za odpowiedz

Mozesz zajrzec tu:
http://www.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/

Puchnące palce u rąk
torbiel JAJNIKA 14 cm
Ciaza
Sterylizacja: czy dalej zabroniona w Polsce?
Re: Ból w klatce piersiowej. Pomocy!