alkoholizm

1. Data: 2007-05-20 22:54:06

Temat: alkoholizm
Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście nie rozumiem jak można popaść w alkoholizm (głód
alkoholowy) Piłem alkohol przez wiele lat, czasem codziennie, a nie
wpadłem w nałóg. Nie ciągnie mnie do alkoholu, a żadnego głodu nie
czułem i nie czuję. A piłem alk od 17 roku życia. Co innego papierosy,
paliłem przez 7 lat, ale rzuciłem 8 lat temu, i rzeczywiście było
ciężko, paliłem 2 paczki dziennie.
W moim przypadku alkohol nie uzależnia.

2. Data: 2007-05-21 14:11:27

Temat: Re: alkoholizm
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 21 maj (poniedziałek),
znalazłem donos TW *GenoFefGnoM*,
o treści cytowanej poniżej:

> W moim przypadku alkohol nie uzależnia.

Nie uzaleznił Ciebie.
Innych tak.
--
...:::WISKOLER:::...

Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
- Cenzura - pomyślał Stirlitz.
- Walka z piractwem - pomyślał Gates.

3. Data: 2007-05-21 20:01:25

Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ...:::WISKOLER:::... napisał:
> Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 21 maj (poniedziałek),
> znalazłem donos TW *GenoFefGnoM*,
> o treści cytowanej poniżej:

> Nie uzaleznił Ciebie.
> Innych tak.
Więc czemu mnie nie uzależnił, a innych tak, choć zdrowo pociągałem?

4. Data: 2007-05-22 19:55:08

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 21 maj (poniedziałek),
znalazłem donos TW *GenoFefGnoM*,
o treści cytowanej poniżej:

> Więc czemu mnie nie uzależnił, a innych tak, choć zdrowo pociągałem?

Tak to już jest. Na każdego alkohol dzała inaczej. Jednemu (większości)
poprzestawia coś w głowie, drugiemu (mniejszości) nie poprzestawia.
To jest choroba taka sama jak i każda inna. Jednia zapadają na cukrzycę
inni nie.

A że się tak spytam, po czym sądzisz że nie jesteś uzależniony?
--
...:::WISKOLER:::...

- Stirlitz, jesteście Żydem! - stwierdził nagle Müller, gdy standartenfurer
opuszczał jego gabinet.
- Nieprawda, jestem uczciwym Rosjaninem - dumnie odparł Stirlit

5. Data: 2007-05-23 10:08:01

Od: "b." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GenoFefGnoM" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Więc czemu mnie nie uzależnił, a innych tak, choć zdrowo pociągałem?

Jest coś takiego jak "skłonność do uzależnień" - jedni mają większą, inni
mniejszą, a być może są tacy którzy nie mają wcale...

b.

6. Data: 2007-05-23 14:16:08

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GenoFefGnoM napisał(a):

> Więc czemu mnie nie uzależnił, a innych tak, choć zdrowo pociągałem?

wiesz, tak wlasciwie skoro nie ma (nie zauwazasz) roznicy miedzy twoim
brakiem uzaleznienia a uzaleznieniem to nie wiem o co pytasz, niektore
uzaleznienia sie znosza, w praktyce, czasami nasz uklad odpornosciowy
jest silny a czasami mniej, niektorzy umieraja od kataru a innych trudno
zabic powiklaniami grypy i zapalania pluc zeby nie wspomniec o
nosicielach, tak wiec moze miales szczescie a moze nie stanales jeszcze
przed problemem, tak czy owak alkohol (dobry) jest za drogi

--
The Gnome

potrzebuje waszej historii
Nikt tu ze mną nie wytrzymał