allegro problemy ze sprzedazaxxx

1. Data: 2006-07-06 10:23:59

Temat: allegro problemy ze sprzedazaxxx
Od: "pajaczek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z was wystawiajac obrazki wyszyte xxx na allegro mial jakies
problemy?zdjeto wasza aukcje?mialyscie jakies problemy z tego?konsekwencje za
kradziez schematu i ciezka prace wasza?czy ktoras z was kontaktowal sie z
autorem schematu?np nawiazalyscie kontakt z needle i tp /teraz zdalam sobie
sprawe ze wiekszosc schematow krazacych w sieci nie jest podpisana ciezko bylo
by go nawet ustalic.bardzo zaciekawila mnie ta sprawa, mam 3 obrazki wyszyte na
zamowienie niestety osoby sie rozmyslily znalazly inny prezent na slub tak to
jest jak robi sie dla calkiem obcych i marudnych kliennntow pomyslalam zeby nie
byc bardzo stratna chcialam je wystawic na allegro ale po ostatnich postach na
forum krew mi zmrozilo w zylach mam male dziecko nie chciala bym widywac go
tylko na przepustkach wieziennych z powodu 3 glupich obrazkow

2. Data: 2006-07-06 10:30:37

Temat: Re: allegro problemy ze sprzedazaxxx
Od: " Aneczka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pajaczek <z...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> forum krew mi zmrozilo w zylach mam male dziecko nie chciala bym widywac go
> tylko na przepustkach wieziennych z powodu 3 glupich obrazkow

Czy naprawdę nie możesz przeczytać tego co Ci napisałyśmy w dwóch pozostałych
wątkach?? Musisz rozpoczynać trzeci??

Pisałam, ze kontaktowałam sie z Dimensions, masz również w pełni wyjaśniony
stan prawny w pozostałych postach i linkach, jakie zostały podane w ospowiedzi
na Twoje pytania. Sprawa jest jasna, więc nie mnóż wątków.

Aneczka

PS Dla mnie EOT.
A.

3. Data: 2006-07-06 11:28:46

Od: z...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

ichyba sie nie doczytalam czy firma dala ci pozwolenie i ile to kosztowalo/
zdjeto twoja prace z allegro?zablokowali ci konto?to co przeczytalam to to ze
nie wolno ze to kradziez itp ale czy ktoras z naszych grupowicaek miala nie
przyjemnosci z prawem bo firma ja scigala a nie czy moze scigac bo to juz
ustalilismy

4. Data: 2006-07-06 11:39:35

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale czy ktoras z naszych grupowicaek miala nie
> przyjemnosci z prawem bo firma ja scigala a nie czy

Miala.............czytaj ze zrozumieniem :-))))
Pozdrawiam
Pusia

5. Data: 2006-07-06 12:25:30

Od: z...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

dzieki rozumie!!czyli lepiej nie ryzykowac!jeszcze raz dzieki za pomoc

xxxChciałabym się pochwalic
OT - Aga z Tychow - odezwij się
xxxx wycena/legalnosc
xxxO Krecika baaardzo prosze