anemia - prośba

1. Data: 2002-01-03 19:08:37

Temat: anemia - prośba
Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich cieplutko!
Nie wiem, czy trafiłam pod dobry adres, ale może
znajdzie się tu pare mądrych osób, które rozjaśnią
mój umysł. Chodzi mi mianowicię o anemię, ten
rodzaj spowodowany brakiem żelaza w organizmie.
Szukałam już co nieco w archiwum grupy, temat
rzeczywiście był parę razy omawiany, najczęściej
jednak dotyczył zachorowalności przez małe dzieci.
Ze swoich poszukiwań udało mi się dowiedzieć, że nie
jest to coś bardzo groźnego, ale to w zasadzie tyle.
Czy ktoś z Was może mi wyjaśnić, na czym polega
związek tej choroby z faktem, że często osobami cierpiącymi
są kobiety? Na czym polega leczenie? Czy silne, długotrwałe
/ok.2 mies./ bóle głowy to także jeden z symptomów?
będę wdzięczna za wszelkie wskazówki i informacje

tysia
"nie" , linia prosta, cel ... (F.Nietzsche) >>>

2. Data: 2002-01-03 20:34:12

Temat: Re: anemia - pro?ba
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoœ z Was może mi wyjaœnić, na czym polega
> zwišzek tej choroby z faktem, że często osobami cierpišcymi
> sš kobiety?

Jest to zwiazane z... menstruacja. Zbyt obfite krwawienia sa powodem m.in
niedoboru zelaza .

Borys

moje n o g i
Leki homeopatyczne w nocy
Czy jest jakieś urządzonko z alarmem na zbyt duże tętno,ciśnienie ?
Korekta krzywego kregoslupa w wieku 28 lat
HIV DUO