anemony

1. Data: 2001-03-30 13:43:38

Temat: anemony
Od: "Michał Nowak" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!!!

Jak sadzić anemony? Tzn. którą stroną do góry? Płaską czy szpiczastą?
Namoczyłem je wczoraj, ale dziś nadal nie wiem, z której strony wyjdą
roślinki, a z której korzenie.

Michau

2. Data: 2001-03-30 17:20:29

Temat: RE: anemony
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-04-02 10:07:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJGEDNCDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> [...]

> materialy zapasowe.
> Sadz je plasko w miejscu wilgotnym ale w lekkim cieniu.

Założę się, że chodzi o A.coronaria (wieńcowy).

Pozdrawiam, Basia.

pinie
Kiedy trawa na "sciernisku" ?
Hodowla czosnq