anizokoria

następny post »
Data: 2004-11-30 08:55:17
Temat: anizokoria
Od: "ewa" <e...@o...pl>

moje dziecko(dziewczynka 3 latka), ma anizokorię (nie było urazu).
Zauważyliśmy różnicę w wielkości źrenic 1 listopada. Jest obecnie po badaniu
neurologicznym,okulistycznym, po CT głowy i po USG jamy brzusznej. Badanie
neurologiczne nic nie wykazało, tomografia i usg również. Badanie
okulistyczne wykazało jakieś dyskretne różnice w budowie dna oka, ale nie
niepokojące. Analiza krwii wykazała podwyższony poziom enzymów wątrobowych,
górną granicę normy mocznika i bilirubiny. Lekarze wypuścili nas po badaniach
ze szpitala, wykluczająć najgorsze, ale nie ustalili w zasadzie przyczyny
anizokorii. Czy może mi ktoś wyjaśnić, czy może bytć powiązanie między takimi
wynikami krwii a anizokorią? NIe czujemy się zbyt uspokojeni przez lekarzy,
męczy mnie świadomość, że nie wiem, co dolega mojemu dziecku. Teraz czekamy na
wyniki wirusologiczne w kierunku cytomegalii, toksoplazmozy i ewentualnie
żółtaczki. Ale to trwa tak długo...