anizokoria

1. Data: 2003-07-10 07:41:39

Temat: anizokoria
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje rady - od ponad dwoch lat borykam sie z anizokoria; badania
neurologiczne wykluczyly ew. zmiany; jednak problem pozostaje; jeden z optykow
zasugerowal, ze istnieje anizokoria wlasciwa, ktora sie opjawia i trwa, a
nawet, ze mozna ja zdiagnozowac; czy wiecie cos na ten temat i gdzie mozna
takie badanie przeprowadzic? pozdr. Kasia

2. Data: 2003-07-10 18:15:51

Temat: Re: anizokoria
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet, ze mozna ja zdiagnozowac; czy wiecie cos na ten temat i gdzie mozna
> takie badanie przeprowadzic? pozdr. Kasia

Coz, optyk nie jest lekarzem, nie wiem, skad ma takie informacje. Skoro
neurolodzy wykluczyli zmiany ( mam nadzieje, ze rowniez po badaniach
tomografii czy tez rezonansu mozgu ) to powinnas byc zbadana przez okulistow
i mam nadzieje, ze to zrobiono.
Nie wiem, jakie badania optyk mial na mysli
Co na to neurolodzy?

pozdrawiam

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2003-07-10 19:42:39

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

>Coz, optyk nie jest lekarzem, nie wiem, skad ma takie informacje.

Mnie sie zdaje ze ktos okuliste nazwal optykiem :)

--
Norbert
Minolta S414

4. Data: 2003-07-11 07:03:25

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

okulista nie optyk - moj blad
a chodzilo o krople do oczu pozwalajace sprawdzic funkcjonowanie zrenicy

mialam zrobiona tomografie i rezonans, po wnikliwych analizach (byly pewne
podejrzenia, ktore potem zdefiniowano jako cienie) wykluczono zmiany

NEBILET 5mg
tak zwane "bekanie"
Podreczniki i atlasy do anatomii
Nieprzyjemny zapach - ginekologia