ankieta

1. Data: 2008-01-15 14:06:29

Temat: ankieta
Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ankieta na temat:
seks a Kościół Rzymskokatolicki
http://geocities.com/humanizm_w_polsce/ankieta.html
Tylko dla dziewczyn. Chętne dziewczyny mogą wypełniać.

2. Data: 2008-01-22 10:00:24

Temat: Re: ankieta
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

humanista (mruczus) napisał/wrote dnia/on 2008-01-15 15:06:
> Ankieta na temat:
> seks a Kościół Rzymskokatolicki
> http://geocities.com/humanizm_w_polsce/ankieta.html
> Tylko dla dziewczyn. Chętne dziewczyny mogą wypełniać.

Zaciekawiła mnie ta ankieta - po jej przeczytaniu jestem
raczej zmieszany niż wstrząśnięty, ale myślę, że to dość
/oryginalne/ jakież to kwestie interesują *humanistę* - i
warto by jego zainteresowania pozostały w annałach gógla.
Ku przestrodze. Niektóre pytania mogą się dla niektórych
wydać dość drastyczne - zwłaszcza jeśli, są skierowane do
_dziewcząt_ a nie do _kobiet_.

ŁK

=====
Ankieta dla dziewcząt: seks a Kościół Rzymskokatolicki

Czy wchodząc do sali katechetycznej rozpinałaś bluzkę?
Czy siedząc na katechezie trzymałaś rękę w majtkach?
Czy lubiłaś lizać krucyfiks?
Czy marzyłaś o seksie z osobą duchowną?
Czy bierzesz pigułki antykoncepcyjne mimo że na katechezie uczyli ciebie czego
innego?
Czy uważasz że aborcja jest dopuszczalna bez podawania przyczyny?
Czy kiedykolwiek na widok osoby duchownej miałaś wyobrażenie ze ona stoi przed tobą
naga?
Czy uważasz że często ukrywane są przypadki pedofilii osób duchownych?
Czy sądzisz że papież Karol W. miał często myśli o seksie?
Czy przypuszczasz że papież Karol W. uprawiał skrycie seks?
Czy uważasz że jest dopuszczalne wymienianie imienia Jezusa w czasie podniecenia
seksualnego?
Czy sama używałaś nazwy Jezusa w czasie uprawiania seksu?
Czy idąc do spowiedzi ubierałaś się w siatkowatą bluzkę przez którą było ci wszystko
widać?
Czy uważasz ze Maria, matka Jezusa, uprawiała seks?
Czy uważasz ze Jezus uprawiał seks?
Czy uprawiałaś seks dobrowolnie z osobą duchowną?
Czy uważasz ze ten słynny prałat z Trójmiasta jest pedofilem?
Czy byłaś wykorzystana seksualnie przez osobę duchowną?
Czy oglądałaś film erotyczny z osobami duchownymi?
Czy w czasie spowiedzi ksiądz wymagał od ciebie podania szczegółów twojego współżycia
płciowego?
Czy ksiądz na katechezie nauczał ciebie że seks przedmałżeński jest zdrożny?
Czy masz założoną spiralę antykoncepcyjną?
Czy miałaś aborcję?
Czy uważasz ze celibat powinien być zniesiony?
Czy wiesz o tym że dziewczynka w wieku piętnaście lat może legalnie w Polsce uprawiać
seks z księdzem?
=====

3. Data: 2008-01-22 13:00:21

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jan 2008 11:00:24 +0100, Lukasz Kozicki
<R...@v...cy.invalid> w wiadomości <4...@n...home.net.pl>
napisał(a):

>Zaciekawiła mnie ta ankieta - po jej przeczytaniu jestem
>raczej zmieszany niż wstrząśnięty, ale myślę, że to dość
>/oryginalne/ jakież to kwestie interesują *humanistę*

Taki z niego *humanista* jak ze mnie albo z Ciebie żyrafa. Ja
zajrzałem na stronę, na której wisi ta "ankieta" i mamy tam
następujące "artykuły":
* link do "Kasjopeańskiego eksperymentu" - nawiedzeni sekciarze
* seria "Ingerencja pozaziemskich cywilizacji w nasz rozwój"
* cykl o reinkarnacji
* trochę artykułów Bertranda Russella (jedyna rzecz, o której na tej
stronie nie wypada powiedzieć 'bzdura')
* inne bzdury
Całość sprawia wrażenie twórczości nawiedzonych sekciarzy.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

4. Data: 2008-01-22 15:07:09

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "humanista (mruczus)" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> Ankieta na temat:
> seks a Kościół Rzymskokatolicki
> http://geocities.com/humanizm_w_polsce/ankieta.html
> Tylko dla dziewczyn. Chętne dziewczyny mogą wypełniać.
Bzdura. Na dodatek witryna próbuje coś zainstalować na komputerze
respondenta.
Pozdrawiam
SZ

5. Data: 2008-01-22 20:30:45

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

JMM napisał/wrote dnia/on 2008-01-22 14:00:

> Całość sprawia wrażenie twórczości nawiedzonych sekciarzy.

Pamiętam jeszcze Mariusza Jędrzejowskiego / alias Mruczuś / jak
wielokrotnie, desperacko próbował zakładać grupę pl.soc.humanizm,
mimo wszyscy mu wciąż na nowo udowadniali, że sporządzony przez
niego opis grupy jest sprzeczny z jej nazwą. Wtedy wydawał mi się
śmieszny - teraz zaczyna już przypominać sławetnego LeoTara, który
postulował współżycie rodziców ze swymi dziećmi, co już nie jest
takie śmieszne.

Pozdr,
--
ŁK

6. Data: 2008-01-23 21:13:06

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:30:45 +0100, Lukasz Kozicki
<R...@v...cy.invalid> w wiadomości
<47965276$1@news.home.net.pl> napisał(a):

> [...]
>śmieszny - teraz zaczyna już przypominać sławetnego LeoTara, który
>postulował współżycie rodziców ze swymi dziećmi, co już nie jest

Ja tak daleko pamięcią nie sięgam, zapewne dlatego, że działo się to
na początku mojej znajomości z usenetem. Tak czy owak z tego co widzę
w google'ach działalność obu można podsumować jednym słowem:
patologia.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>
Archiwum grupy pl.sci.historia (1996-2006):
http://horyzonty.org/psh/

jedzenie a charakter człowieka
dobre kursy maturalne - W-wa
równanie na szczęśliwe życie
Nowy Premier Tusk ale radziecki system do dzisiaj w polskiej nauce... co na to obecny rząd?
Dyskietka do podręcznika?