ankieta diagnostyczna v2

1. Data: 2003-09-28 07:28:23

Temat: Re: ankieta diagnostyczna v2
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bl4v6t$gcp$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl>

> musiałaś to napisać? :o
> wyłączam kompa i ...
> żona ogląda film... to pooglądamy razem
> w jednym fotelu
> pa ;)
> \|/
> re:

mam nadzieję, że miło oglądało się razem film :)))

Natalia

1. Data: 2003-09-28 07:33:45

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> mam nadzieję, że miło oglądało się razem film :)))
> Natalia

nawet nie wiem o czym był ten film?? ;)
(zabij mnie - nie pamiętam) :o)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-28 07:39:52

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl>

> nawet nie wiem o czym był ten film?? ;)
> (zabij mnie - nie pamiętam) :o)
> \|/
> re:

hehe

w sumie tym lepiej
(w końcu mówi się, że idę do kina a nie na film :))

pozdrowienia
Natalia

1. Data: 2003-09-28 08:48:06

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003 07:51:47 +0200, "ksRobak" <e...@g...pl>
wrote:

>Tłumaczyłem Tobie, że występując przeciwko autorytetowi papieża
>występował byś przeciwko konstytucji, bowiem konstytucja
>gwarantuje wolność wyznania.
>Mogą ci się nie podobać słowa, poglądy
>ale występując przeciwko instytucji papieskiego autorytetu
>łamał byś Konstytucję (Ustawę Zasadniczą) :)

Po pierwsze, moja religia kwestionuje autorytet papieża. Gwarantująca
wolność wyznania konstytucja daje mi prawo do uzewnętrzniania moich
przekonań. Po drugie, instytucja papieskiego autorytetu może stać w
sprzeczności z art. 83 konstytucji ("Każdy ma obowiązek przestrzegania
prawa Rzeczypospolitej Polskiej"), wszak znane są przypadki, kiedy
papież nawoływał do faktycznego łamania prawa różnych państw, a także
poprzedzającym go art. 82 ("Obowiązkiem każdego obywatela jest
wierność Rzeczypospolitej Polskiej..."). Nie bardzo wiadomo jak się ma
do tego składanie przez obywateli RP hołdu głowie innego państwa.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-09-28 09:01:24

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

> [...]
> Nie bardzo wiadomo jak się ma do tego składanie przez
> obywateli RP hołdu głowie innego państwa.

Był kiedyś pewien facet który "falandyzował prawo" naginając go
do swoich potrzeb (swoich znaczy ineresownych)
Prawo często jest nieprecyzyjne i wieloznaczne stąd konieczność
interpretacji (m.in. Sąd Najwyższy)
Czym innym jest autorytet papieża jako "głowy Kościoła"
(wyznanie), czym innym słowa które głosi jako przywódca
państwa Watykan (poważanie).
Zaznaczam jeszcze raz: krytykować można głoszone poglądy
bowiem to jest "znane z publikacji", nie mozna krytykować
człowieka, bowiem na temat Człowieka nic nie wiadomo!
\|/
re:

1. Data: 2003-09-28 09:17:56

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003 11:01:24 +0200, "ksRobak" <e...@g...pl>
wrote:

>Czym innym jest autorytet papieża jako "głowy Kościoła"
>(wyznanie), czym innym słowa które głosi jako przywódca
>państwa Watykan (poważanie).

Taa. Sam Watykan, jak i jego wyznawcy jakoś tego nie rozróżniają.
Swoją drogą, wspomniałeś coś o falandyzacji... Oficjalne stanowisko
Watykanu jest jednocześnie zobowiązaniem jego wyznawców (jeśli dotyczy
np. moralności).

>Zaznaczam jeszcze raz: krytykować można głoszone poglądy
>bowiem to jest "znane z publikacji", nie mozna krytykować
>człowieka, bowiem na temat Człowieka nic nie wiadomo!

So? Nigdy nie krytykuję osób, tylko ich zachowania.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-09-28 09:31:42

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zobowiązaniem jego wyznawców (jeśli dotyczy np. moralności).
> So? Nigdy nie krytykuję osób, tylko ich zachowania.

no to masz jasność :)
krytykuj se co chcesz, ale krytykując osobę narażasz się
co najmniej na śmieszność (nie mówiąc o wtykaniu nosa
między drzwi) ;)))
\|/
re:

1. Data: 2003-09-29 08:27:11

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:76j8nv8tfmld9edo9ipi1pthc3tqev49br@4ax.com> misio <Amnesiak>
misio:

> Strach jest spoiwem społeczności ludzkiej. ;-)

gówno też jest spoiwem ;)

--
komu w drogę
temu pomogę

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-29 08:32:08

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bl1h8a$105$1@news.onet.pl> misio <Natalia> misio:

> gwoli ścisłości
> - to nie całkiem tak :)
> wybór opcji "żadne z powyższych" jest jednak czynnym udziałem w
głosowaniu
> czego nie można powiedzieć o braku głosu w ogóle :)

oczywiście.
wyłuszczę swoje zdanie w tej kwestii w nowym poście ;)

--
TRENER
Turbo Redundant Electronic Networking Equipment Register

http://trener.blog.pl

ankieta diagnostyczna
Czy ktos zna - Poza Centrum?
Szantaż emocjonalny