antydepresanty na przedwczesny wytrysk

1. Data: 2007-05-30 22:29:20

Temat: antydepresanty na przedwczesny wytrysk
Od: Krzysiu <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problemy z przedwczesnym wytryskiem i zauwazylem, ze gdy wezme
Clonazepam (przepisany na recepte) to o wiele trudniej jest mi osiagnac
orgazm i moge sie cieszyc dluzszym stosunkiem. Oczywiscie nie mam
zamiaru tego regularnie stosowac bo nie takie jest przeznaczenie tego
leku, mozna sie latwo uzaleznic i szybko wystepuje tolerancja ale
czytalem, ze rowniez inne antydepresanty maja podobne dzialanie. A moze
nie tylko leki psycho daja takie pozytywne (jak dla mnie) efekty
uboczne? Mozna cos takiego nabyc bez recepty i bezpiecznie czasami
zazywac? Wiem, ze najlepiej by bylo udac sie do seksuologa i zaczac od
innych sposobow..

2. Data: 2007-05-31 06:33:06

Temat: Re: antydepresanty na przedwczesny wytrysk
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

wal konia przed stosunkiem , albo lampka wina bądź piwko, długo po tym nie
mozna sie spuścić

3. Data: 2007-05-31 07:10:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 May 2007, Krzysiu wrote:

> czytalem, ze rowniez inne antydepresanty maja podobne dzialanie. A moze
> nie tylko leki psycho daja takie pozytywne (jak dla mnie) efekty
> uboczne? Mozna cos takiego nabyc bez recepty i bezpiecznie czasami

tak maja takie dzialanie i sa stosowane w takich przypadlosciach
ale nie tylko antydepresanty ale takze leki p/padaczkowe w dawkach
jednorazowych "przed". Najbezpieczniejsza wydaje sie gabapentyna
na zasadzie "przed"

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2007-05-31 07:31:10

Od: addz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 00:29, Krzysiu <k...@k...pl> wrote:
> A moze
> nie tylko leki psycho daja takie pozytywne (jak dla mnie) efekty
> uboczne? Mozna cos takiego nabyc bez recepty i bezpiecznie czasami
> zazywac?

Wszystkie te leki są na receptę. Jedynym antydepresantem, ale bardzo
słabym, jaki dostaniesz bez recepty jest dziurawiec (Hyperherba,
Deprim). W niewielkim stopniu na osłabienie libido działają także
produkty bogate w fitosterole tj. pestki dyni, siemię lniane itd.

> Wiem, ze najlepiej by bylo udac sie do seksuologa i zaczac od
innych sposobow..

Ponoć seksuolodzy coraz częściej stosują antydepresanty w tego typu
zaburzeniach, ze względu na możliwość długotrwałego stosowania. Jeśli
stosujesz Clonazepam na zaburzenia lękowe to możesz poprosić
psychiatrę o przejście na lek z tej grupy, mający także działanie
przeciwlękowe (np. Seroxat).

Pozdr,
Adam

5. Data: 2007-05-31 08:14:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 31 May 2007 00:31:10 -0700, addz wrote:

> [...] Jeśli
> stosujesz Clonazepam na zaburzenia lękowe to możesz poprosić
> psychiatrę o przejście na lek z tej grupy, mający także działanie
> przeciwlękowe (np. Seroxat).

W kwestii formalnej - klonazepam nie jest antydepresantem, a paroksetyna
nie jest benzodiazepiną. To leki z różnych grup, o różnym profilu
działania.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2007-05-31 09:51:54

Od: Krzysiu <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> W kwestii formalnej - klonazepam nie jest antydepresantem, a paroksetyna
> nie jest benzodiazepiną. To leki z różnych grup, o różnym profilu
> działania.

O roznym profilu dzialania, ale jedne i drugie daja taki "efekt uboczny"
jak opisalem?

Bo klonazepam rzeczywiscie mam przepisany przez neurologa nie jako
antydepresant lecz na drzenie miesni.

--
Krzysiu

7. Data: 2007-05-31 12:19:46

Od: addz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:14, Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> wrote:

> W kwestii formalnej - klonazepam nie jest antydepresantem, a paroksetyna
> nie jest benzodiazepiną. To leki z różnych grup, o różnym profilu
> działania.

Akurat wyciąłeś nie to co trzeba. Pisząc "z tej grupy" miałem na myśli
antydepresanty.

8. Data: 2007-05-31 13:07:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 31 May 2007 05:19:46 -0700, addz wrote:

> Akurat wyciąłeś nie to co trzeba. Pisząc "z tej grupy" miałem na myśli
> antydepresanty.

Przyjmuję do wiadomości:)

9. Data: 2007-05-31 19:21:08

Od: "::WireFree::" <m...@n...magicbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie szprycuj sie gownem go zwariujesz stosuj stare dobre metody czyli
alkochol albo wesole paierosy a poszalejesz kilka godzin .

Salmonella
EKG - pytanie
Poczęcie dziecka - dieta męszczyzny
Ceny szkieł kontaktowych