antykoncepcja

1. Data: 2005-02-28 21:22:17

Temat: antykoncepcja
Od: "Magda N," <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie tabletki antykoncepcyjne sa najlepsze do 18-latek... Lekarz zapisał mi
hormonex... czy one sa dobra czy zaburzaja funkcjonowanie organizmu?

2. Data: 2005-02-28 21:46:28

Temat: Re: antykoncepcja
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda N," <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie tabletki antykoncepcyjne sa najlepsze do 18-latek...

Nie ma najlepszych. Są optymalnie dobrane.

Pozdr.Ewa

3. Data: 2005-02-28 22:09:01

Od: "Pajton" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-03-01 10:16:29

Od: "Kokosz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie tabletki antykoncepcyjne sa najlepsze do 18-latek... Lekarz zapisał mi
> hormonex... czy one sa dobra czy zaburzaja funkcjonowanie organizmu?

szklanka wody - zamiast.
W tym wieku lepiej myśleć o nauce a nie o dawaniu dupy.

Kokosz

5. Data: 2005-03-01 10:31:15

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym wieku lepiej myśleć o nauce a nie o dawaniu dupy.

Kokosz! Odnoszę wrażenie, że myli Ci się grupa pl.sci.medydyna z Radiem
Maryja. Zresztą, w wieku 18 lat można już być w związku małżeńskim. Moja
dobra rada: poczytaj sobie FAQ grupy i Netykietę a najlepiej to spier... z
tej grupy. PLONK za trollowanie, chamstwo i wulgaryzmy.

6. Data: 2005-03-01 11:18:03

Od: "Kokosz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobra rada: poczytaj sobie FAQ grupy i Netykietę a najlepiej to spier... z
> tej grupy. PLONK za trollowanie, chamstwo i wulgaryzmy.

"/....spier..."
i kto tu jest chamem (i trollem ) panie Michał ?
A co ma tu do tego Radio Maryja ? Jakaś rydzykofobia ?

Kokosz

7. Data: 2005-03-01 11:42:03

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości
> [...]
> dobra rada: poczytaj sobie FAQ grupy i Netykietę a najlepiej to spier... z
> tej grupy. PLONK za trollowanie, chamstwo i wulgaryzmy.

Brawo :) Popieram!
I prosiłabym nie kojarzyć 'dawania dupy' z 'kochaniem się' :>
Bo tego, komu się to myli, powinno się wysyłać na osobną wyspę bez dostępu
do kablówki :P

Poza tym też mam 18 lat i tez zaczynam brać pigułki. Moje to Regulon i
słyszałam o nich wiele dobrego. Mój ginekolog poleca je młodym dziewczynom.
Są jednoskładnikowe i mają niedużą zawartość hormonów. Podobno to dla Nas
najlepsza sprawa, bo nastolatki i dwudziestokilkuletnie kobiety najlepiej
tolerują pigułki z niedużą zawartością hormonów.
Jeszcze ich nie brałam, zacznę dopiero za tydzień, ale zanim się na to
zdecydowałam, pytałam o nie w przeróżnych miejscach. W aptece, na forach,
nawet tutaj.. Uwierz, że nie zdecydowała bym się na nie, gdybym nie była
conajmniej w 90% pewna :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Luiza

8. Data: 2005-03-01 13:12:03

Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szklanka wody - zamiast.
> W tym wieku lepiej myśleć o nauce a nie o dawaniu dupy.

generalnie prawda - choc mocno powiedziane. Tabletki Anty przepisuje sie
kobietom,
ktore prowadza REGOLARNE zucie seksualne. Jesli seks uprawiaja sporadycznie
(1-2 w miesiacu) to zaleca
sie inne srodi antykoncepcyjne- prezerwatywa, globolki itp.

Nie ma sensu sie "truć" dla 2 3 "razow" w miesiacu.

Simonto

9. Data: 2005-03-01 13:22:49

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

piguły niby nic nie szkodzą teraz ale za parę lat jak Ci coś w bebechach
wysiądzie to wtedy zaczniesz się tym martwić, dobra zabawa to przywilej
młodości ;)

10. Data: 2005-03-01 13:29:25

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simonto" napisał w wiadomości
> [...]
> sie inne srodi antykoncepcyjne- prezerwatywa, globolki itp.
>
> Nie ma sensu sie "truć" dla 2 3 "razow" w miesiacu.

Prawda, ale nie tylko po to się je przepisuje. Polecane są też wtedy,
gdy kobiety mają problemy z nieregularnymi i bolesnymi miesiączkami..
Mężczyzna nigdy się nie dowie jakie to uciążliwe.. To wyjęte kilka dni z
kalendarza... Poza tym działa dobroczynnie na cere.. Wiele kobiet, które
borykają się z tego rodzaju problemami (czasem długie lata i mają serdecznie
dosyć!), mogą sie nareszcie uwolnić i żyć normalnie..
Przed przepisaniem tabletek robi się badania, których rezultaty mówią nam
czy możemy je brać, czy nie, bo były by groźne dla zdrowia..
Osobiście uważam, że to dobre rozwiązanie.

Poza tym każdy ma prawo robić ze swoim ciałem co chce i wybrać swoją
drogę.. Nie możemy w żaden sposób (a już napewno nie w taki, jak wyżej
popisał się Kokosz) tego kogoś oceniać...

Z pozdrowieniami

Luiza

po ilu dniach mzna stwierdzic ciaze?
zwolnienie lekarskie