antykoncepcja, HARMONET

1. Data: 2002-10-07 20:52:31

Temat: antykoncepcja, HARMONET
Od: "andda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktos moze udzielic mi informacji odnosnie zmiany pigulek
antykoncepcyjnych z Cilest na Harmonet... a mianowicie, czy po skonczeniu
listka Cilestu nalezy robic 7 dni przerwy (tak jak to sie zwykle robi) czy
nalezy wziac od razu (nastepnego dnia) po skonczeniu Cilestu, tabletki
Harmonet?
Pytam, poniewaz w kilku miejscach przeczytalam, ze Harmonet z racji tego ze
zawiera mniejasza ilosc hormonow, powinien byc zarzyty od razu (dzien po)
skonczeniu innych tabletek, aby dzialanie antykoncepcyjne mialo ciag...

2. Data: 2002-10-08 05:20:03

Temat: Re: antykoncepcja, HARMONET
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie robić przerwy.
pozdr tolo

3. Data: 2002-10-08 16:34:15

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie robić przerwy.
> pozdr tolo
Moja ginekolog nie miała nic przeciwko przerwie 7 dniowej gdy zmieniałam
Microgynon21(stary preparat) na Harmonet
Też miałam obawy czy ten nowy będzie działał jeśli przez 2 lata brałam
Microgynon,a tu jest naprawde duża różnica.Nie było problemu,ale z tego co
pamiętam to w ulotce jest napisane żeby przerwy nie robić.

Gosia

Co mi dolega??
żel DIFFERIN- NA TRĄDZIK
soczewki