aplikacje-jak robić?

1. Data: 2004-08-25 07:53:48

Temat: aplikacje-jak robić?
Od: "gawula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że idę na skróty, ale jestem w ciąży i nie mogę godzinami siedzieć
przy kompie w poszukiwaniu czegoś, co już na mur-beton było...
A chodzi mi o technikę aplikacji. Mam nowe mieszkanie z wymarzonym wielkim
łóżkiem, którego nie trzeba składać (hurra!!!!!!!!!!)na dzień i marzy mi się
piękna narzuta. Początkowo miała być patchworkowo-kwadratowa, ale tak myślę, że
może aplikacja......? Tylko jak to zrobić, żeby się nie rozlazło? Mam mgliste
pojęcie o szyciu i wenę twórczą oraz czas ( na razie ;-)).
Pozdrawiam
Urszula

1. Data: 2004-08-25 09:42:58

Temat: Re: aplikacje-jak robić?
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Moze poczytaj archiwum:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&q=
aplikacja&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-re
czne

bo jest tego troche na temat aplikacji.

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-08-25 09:44:53

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Tu masz taki wzór na aplikację:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=46777&PhotoID=404185 -
foto

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=46777&PhotoID=404236 - a
tu schemat

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

1. Data: 2004-08-25 11:21:07

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi Ci o technikę wykonywania aplikacji, to przede wszyskim zajrzyj
tu:
http://www.patchworkowo.org/poduszki/poduszka.html
Jeśli natomiast zamrzył Ci się jakiś szczególny motyw, to napisz. Na pewno
coś znajdziemy.
Pozdrawiam!

--
Anna

1. Data: 2004-08-25 11:43:10

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Łaaaaaaaaaaaaaaał!!!!!!!!!!
Teraz na mur-beton zachorowałam na narzutę z aplikacjami!Środek to dędzie jakaś
abstrakcja, a rama (nawet dosyć spora)patchworkowa. Tylko czy dam sobie radę z
pikowaniem? Obawiam się tylko, czy mi się to arcydzieło nie rozlezie podczas
użytkowania przez moje żwawe nadzwyczaj dziecko (czyli skakania po materacu jak
nie widzę). Chyba najpierw poćwiczę na poduszce albo czym ten ścieg atłasowy i
pikowanie. I żegnajcie naukowe publikacje, które miałam pisać w ciąży, żeby się
nie przemęczać, hihi.
Wielkie dzięki
Pozdrawiam
Urszula

1. Data: 2004-08-25 11:56:03

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> Łaaaaaaaaaaaaaaał!!!!!!!!!!
Tylko czy dam sobie radę z
> pikowaniem?

Na pewno :) Jeśli masz zamiar robić to na maszynie, to bardzo bardzo
polecam stopkę do pikowania/haftowania (taką podnoszącą się razem z
igłą). Jest bardzo pomocna. Poszukaj na patchworkowie, gdzieś jest jej
zdjęcie i mały kurs pikowania :)

Obawiam się tylko, czy mi się to arcydzieło nie rozlezie podczas
> użytkowania przez moje żwawe nadzwyczaj dziecko (czyli skakania po materacu jak
> nie widzę).

Nie powinno być problemów, jeśli całość gęsto przepikujesz.

I żegnajcie naukowe publikacje, które miałam pisać w ciąży, żeby się
> nie przemęczać, hihi.

hehe ;)

Czego to ja nie miałam napisać w wakacje ;)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-08-25 13:10:29

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj jest jeszcze inna metoda :)))
http://www.patchworkowo.org/aplikacje/metoda1.html

pozdrawiam - eva

koszulki na jajka
Pożegnanie :o(((
Precious Moments [gdzie?]
[OT, ale tylko tu jest tak dużo pań] Pytanie o modę
[szydelko] aniolki choinkowe