apropo spammerki "Agnieszki"

1. Data: 2000-01-23 18:29:35

Temat: apropo spammerki "Agnieszki"
Od: Miernik <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy pamiętacie jeszcze próby ujarzmienia wyżej wymienionej.

Chciałem spróbować swoich sił w wytłumaczeniu conieco wymienionej w temacie.
Odpowiedź którą otrzymałem jest po prostu powalająca...
Jak ktoś jest zainteresowany ujrzeniem dzieła "Prawdziwego Spammera", to
podeśle na priv, to się nie nadaje na grupę...

Toż to jest ktoś na miarę Experta (nie wiem czy już go tu znacie? bywalcy
pl.misc.telefonia.gsm wiedzą o co mi chodzi).
Może idealna partneka dla niego? ;-)))

Miernik / / mailto:m...@i...com
/ / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/

1. Data: 2000-01-23 19:00:48

Temat: Re: apropo spammerki "Agnieszki"
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toż to jest ktoś na miarę Experta (nie wiem czy już go tu znacie? bywalcy
> pl.misc.telefonia.gsm wiedzą o co mi chodzi).
> Może idealna partneka dla niego? ;-)))

swatka odchrzan sie ode mnie.
jestes sam spermer i masz wylew spermy do mozgu.

1. Data: 2000-01-23 19:25:01

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miernik napisał(a) w wiadomości: <3...@i...com>...
>Nie wiem czy pamiętacie jeszcze próby ujarzmienia wyżej wymienionej.
>

>podeśle na priv, to się nie nadaje na grupę...

Podeslij, bo do mnie tez napisala......
Ale z tym expertem, to Ci sie udalo - on jest przeciez wszedzie! Nie
zauwazyles?
Jak Pan Bog!
Pozdr.
Kubus Fatalista
Bozena

1. Data: 2000-01-24 07:34:02

Od: Shaman <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:

> swatka odchrzan sie ode mnie.
> jestes sam spermer i masz wylew spermy do mozgu.

A jednak!!! :-) Zawsze myślałem o expercie, że jest niezmiernie
odporny psychicznie... stawia opór tłumom ludzisków ciskających w niego
gromy.. Ale od pewnego czasu expert pęka (jak powyżej)!! :-) Może
kiedyś się w końcu złamie (i hope) :-).

Shaman

1. Data: 2000-01-24 08:41:54

Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2000, Miernik wrote:

> [...]
> Jak ktoś jest zainteresowany ujrzeniem dzieła "Prawdziwego Spammera", to
> podeśle na priv, to się nie nadaje na grupę...

Podeslij - jestem zainteresowany :-)

1. Data: 2000-01-24 12:57:16

Od: Shaman <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Grzeca wrote:

> Podeslij - jestem zainteresowany :-)

Ja też poproszę :-)

1. Data: 2000-01-24 17:01:47

Od: "Ewa Krasnodębska" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

i ja!!!
dZieki

1. Data: 2000-01-24 18:09:19

Od: "Margolcia" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Krasnodębska napisał(a) w wiadomości:
<388c84ca$0$20538@reader3.casema.net>...
>i ja!!!
>dZieki
>
>--

Hi, hi! Ja juz mam!
Niezle!
Ale numerek.......z tej dziewczyny.
Kubus Fatalista
Bozena

1. Data: 2000-01-24 18:27:54

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Miernik <m...@i...com> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>podeśle na priv, to się nie nadaje na grupę...

Masz oczywiscie zgode ww. Agnieszki co do publikacji jej wypowiedzi ? bo
wiesz - netykieta obowiazuje obie strony. :)

>Toż to jest ktoś na miarę Experta (nie wiem czy już go tu znacie? bywalcy
>pl.misc.telefonia.gsm wiedzą o co mi chodzi).

On jest prawie wszedzie, kazdy kto jest dluzej jak 3 tygodnie na newsach
poznaje eggspierda :) Ale jak sie jest tu latami to sie "beleczem" nie
przejmuje :) k-f i po krzyku.

>Może idealna partneka dla niego? ;-)))

Dla niego idealna partnerka moze byc tylko lobotomia mozgu - sorry za
szczerosc :)))
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

I have a dream...

1. Data: 2000-01-24 18:30:27

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia napisał(a) w wiadomości: <86i448$104$1@helios.man.lublin.pl>...

>Ale numerek.......z tej dziewczyny.
>Kubus Fatalista
>Bozena

Przepraszam , corka znow zmienila mi nicka!!!!!
B.- wsciekly Kubus Fatalista

SI
Co na nas najbardziej oddzialowuje
ciag dalszy