Termomix-gdzie naprawić

1. Data: 2005-08-16 12:52:38

Temat: Termomix-gdzie naprawić
Od: "D`arek" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Urwałem przycisk zamykający pokrywę cylindra mieszającego w
Termomiksie, za nic nie mogę tego skleić . Czy ktoś z grupowiczów wie gdzie
w Poznaniu lub okolicach można taką rzecz dostać. Dodam, że z dystrybutorem
który robił u mnie pokaz nie mam żadnego kontaktu. Dzięki. Pozdrawiam

2. Data: 2005-08-16 12:56:48

Temat: Re: Termomix-gdzie naprawić
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D`arek" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dystrybutorem
> który robił u mnie pokaz nie mam żadnego kontaktu. Dzięki. Pozdrawiam

najlepiej zajrzyj na stronę firmową Vorwerka,
http://www.vorwerk.com/pl/html/kontakt_z_thermomixem
.html
tam znajdziesz telefon i email, pod którym będziesz mógł zapytać jak to
załatwić. Mozesz też kupic nową pokrywę w sklepie wysyłkowym na tej stronie.

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2005-08-16 13:08:16

Od: "D`arek" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie i o to mi chodziło :)

4. Data: 2005-08-16 13:11:37

Temat: apropos Termomix
Od: Kubus <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

apropos, czy znacie gdzies jakies forum z przepisami
do tego turbokreciolka :) albo czy jest jakas nowa ksiazka
z przepisami?

Pozdrawiam,
Kuba

--
Please remove "niepotrzebne_" from my e-mail when answering.

5. Data: 2005-08-16 13:56:05

Temat: Re: apropos Termomix
Od: "D`arek" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdź na : http://www.klub-tm.wroclaw.pl/przepisy/start2.html. Pozdr.

6. Data: 2005-08-16 16:17:43

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kubus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> apropos, czy znacie gdzies jakies forum z przepisami
> do tego turbokreciolka :) albo czy jest jakas nowa ksiazka
> z przepisami?

Ksiązki są do nabycia w sklepiku na stronie firmowej
http://www.vorwerk.com/pl/thermomix/html/
ale najlepiej zapytać przedstawiciela handlowego jeśli ma się z nim kontakt,
bo nie wszystkie wydawnictwa są w tym sklepiku.
Co do forum, to zawiązało się takie:

warto, żeby jak najwięcej posiadaczy TM tam się udzielało, bo wtedy jego
istnienie będzie miało sens.

pozdrawiam
Basia

Kiszone sledzie