apropos wątku

41. Data: 2006-05-24 16:54:36

Temat: Re: apropos wątku
Od: Pytajnik <h...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Jakbym mojego TŻ widziała ;)
> "...jakby mi nie smakowało, to bym Ci powiedział, a jak nic nie mówię
> to, znaczy, że wszystko jest o.k...." ;)
> Ania

I tak powinno być ;-)
Podam inny przykład - "Ładnie dziś wyglądam" - tak ładnie - "i znowu się
ze mnie nabijasz"
"gruba jestem - prawda ?" - no mogłabyś mniej ważyć - "jak Ci się coś
nie podoba, to drzwi są otwarte"
i tak można w nieskończoność cytować.
Więc ja wychodzę z założenia, że milczenie jest złotem :-)

Darek

42. Data: 2006-05-24 19:13:20

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Ja po prostu dziwna jestem, lubie słuchac miłych rzeczy, i samej ciezko mi
> sie opanowac, zeby nie zasypywac bliskich ludzi komplementami. Ot tak, po
> prostu - jestem obok, patrze, i same na usta cisna sie jakies miłe rzeczy
> do powiedzenia.
> Jest to mniej wiecej tak samo naturalny odruch jak mycie rano zębów. Widać
> kolejna rzecz, za wpojenie której powinnam podziekowac rodzicom :)

Właściwie po co się rozdrabniać, Lia. Podziękuj im za całokształt.
Stworzyli ideał.

--
Old Rena z naturalnym odruchem (złośli^W zazdrości, oczywiście)
[Renata Gierbisz]

43. Data: 2006-05-24 19:32:58

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-24 21:13:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Old Rena* skreślił te oto słowa:

> Właściwie po co się rozdrabniać, Lia.

Bo to bardziej wartościowe ;P

> Podziękuj im za całokształt.
> Stworzyli ideał.

Żeby wpadli w samozachwyt?

> Old Rena z naturalnym odruchem (złośli^W zazdrości, oczywiście)

Nie wiem... moze dasz rade nad tym popracowac...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

44. Data: 2006-05-24 20:33:44

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Dnia 2006-05-24 21:13:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Old Rena* skreślił te oto słowa:

> Nie wiem... moze dasz rade nad tym popracowac...
Nie widzę potrzeby. Kocham swoje wady.

--
Old Rena (dobranoc)
[Renata Gierbisz]

45. Data: 2006-05-24 22:51:32

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Basia Z."
<bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> mówiąc:

>No ale mój mąż to jest z takich, którzy tylko krytykują a nie chwalą, a jak
>coś im się podoba - to największym komplementem jest "ostatecznie może być".

Dla mnie życie z kimś takim byłoby nie do zniesienia.

>Ale trudno, przyjęłam z dobrodziejstwem inwentarza i do głowy mi nie
>przyszło aby się z tego powodu rozwodzić.
>Akurat od samego początku znajomości wiedziałam że taki jest.

I to jest twój wybór. Dla mnie życie z kimś, kto zawsze tylko krytykuje,
jest toksyczne na dłuższą metę.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

46. Data: 2006-05-25 06:35:11

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 May 2006 16:40:24 +0200, Lia napisał(a):

> [...]
> Jest to mniej wiecej tak samo naturalny odruch jak mycie rano zębów.
> Widać kolejna rzecz, za wpojenie której powinnam podziekowac rodzicom :)

Podziękuj, będzie im miło :)
I wcale nie jesteś 'dziwna'. To piękne i wspaniałe, że tak masz.
Czytałem niedawno córkom "Kwiat kalafiora" Musierowiczowej. Jest tam
mowa o ESD - eksperymentalnym sygnale dobra - bezinteresownym uśmiechu,
miłym słowie wysyłanym w otoczenie. Cudownie, że są ludzie tacy jak
Ty, w których dobro i akceptacja rozwija się niczym ziarno
pszenicy w świeżo nawiezionej glebie.

moc serdeczności,

puchaty

PS. Pozdrów wszystkich!

47. Data: 2006-05-25 07:12:46

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytajnik <h...@n...spam.pl> napisał(a):

> Podam inny przykład

-- Kochanie, ty się coraz ładniejsza robisz.
-- Nie, mój drogi. To tobie się już wzrok pogarsza.

--
s i w a
autobiograficznie

48. Data: 2006-05-25 07:47:34

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pytajnik" <h...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podoba, to drzwi są otwarte"
> i tak można w nieskończoność cytować.
> Więc ja wychodzę z założenia, że milczenie jest złotem :-)

Ale zdajesz sobie sprawę, że po tym świecie chodzi też parę kobiet bez
kompleksów? ;-)

Agnieszka

49. Data: 2006-05-25 07:59:28

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał

> [...]
> prostu - jestem obok, patrze, i same na usta cisna sie jakies miłe rzeczy

Bardzo mało jest ludzi, którzy potrafią chwalić.

A ogólnie ludzie nie potrafią przyjmowac kompementów.

Pozdrawiam
MOLNARka ... co już nie mówi spotkanym na ulicy pięknym kobietom, że coś
tam maja ładne bo ma dość tłumaczenia się, ze to bez podtekstu seksualnego
było

50. Data: 2006-05-25 08:03:44

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):

> MOLNARka ... co już nie mówi spotkanym na ulicy pięknym kobietom, że coś
> tam maja ładne bo ma dość tłumaczenia się, ze to bez podtekstu
> seksualnego było

A, ja mówie. Ostatnio powiedziałam babeczce od ogrodów, ze slicznie
wyglada dzisiaj. Az, pojasniała na twarzy, fajne to jest;-)Mówie obcym i
swoim tez.
--
Gosia

Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
Praca od zaraz
Samotność (takie sobie rozważania)
Eurowizja
Moze nie calkiem temat na te grupe ale sprobuje!