apteka internetowa

1. Data: 2007-05-01 08:16:17

Temat: apteka internetowa
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mi ktos polecic dobra i pewną apteke internetowa? Najlepiej bedaca
"dodatkiem" do prawdziwej "murowanej" apteki.
--
Marek

2. Data: 2007-05-01 12:22:36

Temat: Re: apteka internetowa
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Moze mi ktos polecic dobra i pewną apteke internetowa? Najlepiej bedaca
> "dodatkiem" do prawdziwej "murowanej" apteki.

ja korzystam tylko z 1 www.domzdrowia.pl
nie zawiodla mnie, powyzej 100 zl kurier gratis.

3. Data: 2007-05-02 20:21:39

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> ja korzystam tylko z 1 www.domzdrowia.pl
> nie zawiodla mnie, powyzej 100 zl kurier gratis.

Potwierdzam,rowniez korzystam z tej apteki,działa szybko,sprawnie i nigdy
mnie nie zawiodła.

Pozdrawiam
Grażyna

4. Data: 2008-01-02 16:45:06

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grażyna.Ł pisze:

> Potwierdzam,rowniez korzystam z tej apteki,działa szybko,sprawnie i nigdy
> mnie nie zawiodła.

Szkoda tylko ze masc ktora kupuje w aptece u nich jest o 6 zl drozsza.
(Contractubex, żel, 50 g)
Mysle ze lepszym rozwiazaniem jest szukanie danego leku i porownywanie cen.

5. Data: 2008-01-03 19:42:45

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szkoda tylko ze masc ktora kupuje w aptece u nich jest o 6 zl drozsza.
> (Contractubex, żel, 50 g)
> Mysle ze lepszym rozwiazaniem jest szukanie danego leku i porownywanie
> cen.

Oczywiście,że ceny trzeba porównywać, aby nie dać się oszukać,ale akurat
leki ,które kupuję na receptę w tej aptece są tańsze niż w aptekach
tradycyjnych w moim mieście.

Pozdrawiam
Grażyna

jak sie pozbyc implanta z mozgu ?
Z Indii
Bóle stawowe w okolicy skroniowo-żuchwowej-pom ocy
Ciąża i swędzenie
wzrost mocznika