aronia

1. Data: 2005-08-20 12:28:32

Temat: aronia
Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ze żniwnych Koluszek :-)

Ludki Kochane :-)
własnie zerwałam aronię i...
macie jakieś apetyczne przepisy z aronii?
takie do słoików...

dżem jabłkowo aroniowy już się rodzince znudził :-(
a dokładnie to przejadł po 5 latach :-(

pozdrawiam cieplutko
Izulka
[brodząca boso w wykombajnowanym życie]

2. Data: 2005-08-20 12:29:51

Temat: Re: aronia
Od: "jan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Izulka
> [brodząca boso w wykombajnowanym życie]

na golasa to by było dopiero coś
ale trza mieć co pokazać

j.

3. Data: 2005-08-20 15:45:01

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izulka napisał:
> Ludki Kochane :-)
> własnie zerwałam aronię i...
> macie jakieś apetyczne przepisy z aronii?
> takie do słoików...

Wino! :)
Ale aronię zmieszaj z jeżynami.
W słoiku też można trzymać ;)
--
pa, BBjk monotematyczna

4. Data: 2005-08-21 09:32:23

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wino! :)
> Ale aronię zmieszaj z jeżynami.
> W słoiku też można trzymać ;)

niestety nie mam czasowej możliwości pojechania na jeżyny :-(

no i alkohole odpadają po tym jak tata zobaczył, że zrobiłam 4 nastawy
smorodinówki :-(

pozdrawiam
Iza zwana puszką

5. Data: 2005-08-22 10:10:40

Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izulka" napisał w wiadomości

> własnie zerwałam aronię i...
> macie jakieś apetyczne przepisy z aronii?

> dżem jabłkowo aroniowy już się rodzince znudził :-(
> a dokładnie to przejadł po 5 latach :-(

To ja proporcje poproszę, bo krzak pełen jeszcze.
Więcej Aronii czy jabłek.

A wino dobre?

W ubiegłym roku robiłem konfitury aroniowo-brzoskwinwe, z przewagą
brzoskwini.
Super. Ale w tym roku brzoskwiń nie ma wcale...

Pozdrawiam
Lunac

6. Data: 2005-08-22 10:13:26

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalem nalewke na aronii i byla swietna, pobieglem do Tesco i zakupilem
3 kilo i nastawilem, zobaczymy co wyjdzie?

pozdrawiam WM

7. Data: 2005-08-22 10:39:27

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja proporcje poproszę, bo krzak pełen jeszcze.
> Więcej Aronii czy jabłek.

mimo usilnych starań nie mogę znaleźć przpeisu i nie wiem skąd go
wytrzasnęłam :-(((
kojarzy mi się, że to był przepis na dżem albo powidła borówkowo-gruszkowe
:-(((

> W ubiegłym roku robiłem konfitury aroniowo-brzoskwinwe, z przewagą
> brzoskwini.
> Super. Ale w tym roku brzoskwiń nie ma wcale...

u mnie w Koluszkach brzoskwinie obrodziły jak nigdy :-)
to jak ten dżem??

pozdrawiam
puszka

8. Data: 2005-08-22 12:48:01

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izulka napisał(a):

> własnie zerwałam aronię i...
> macie jakieś apetyczne przepisy z aronii?
> takie do słoików...

Sok.

th

ps. Dlaczego tak ciezko dostac w sklepach sok aroniowy?

9. Data: 2005-08-22 13:28:23

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sok.

też już się przepił :-(

pozdrawiam
puszka

10. Data: 2005-08-23 12:37:32

Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izulka" < napisał w wiadomości news:deca12$hap$1@news.onet.pl...

> u mnie w Koluszkach brzoskwinie obrodziły jak nigdy :-)
> to jak ten dżem??

Robiłem raczej bez przepisu :-)

Brzoskwinie sparzone i obrane ze skórek smażyłem razem z aronią.
Najpierw zagotowywałem sok, wrzucałem po trochu, wyciągałem.
Tak ze 3 dni, 1-2 razy dziennie,
potem trochę podsmażyłem.
Tyle...

Pozdrawiam