[aspiryna] Przedawkowanie

następny post »
From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: [aspiryna] Przedawkowanie
Date: Fri, 22 Nov 2002 20:50:31 +0100

Wydaje mi się, że przedawkowałem aspirynę. Dawki były nieprzesadne
(2-3, czasem tylko 1 tabl. po 0,5 g dziennie), ale przesz ok. 2
tygodnie. Dzisiaj rano miałem pojedynczy, ale silny zawrót głowy (w
pozycji pochylonej, na kolanach, przy zamkniętych oczach), w ciągu dnia
czuję bardzo słabą - nazwałbym to - "szumigłówkę" (bez żadnych więcej
negatywnych odczuć). Żołądek zachowuje się od 2-3 dni jakbym miał lekką,
mało uciążliwią niestrawność (delikatne bóle, bez sensacji ze stolcem).
Dzisiaj skojarzyłem te objawy z aspiryną.
Czy przy tych objawach powinienem się obawiać komplikacji? Czy
powinienem wyspowiadać się z tego lekarzowi (jakiemu: LPK,
specjaliście), czy też: a) przeczekać lub b) zastosować jakieś antidotum
(jakie)?

--
Lejak
j...@p...onet.pl