automat odswiezajacy, ale...

1. Data: 2015-12-15 21:09:16

Temat: automat odswiezajacy, ale...
Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czego szukać, jak to nazwać... może po prostu czegoś takiego nie ma?

Odświeżacz powietrza, automat dozujący co jakiś czas porcję zapachu/mgiełkę perfum.
Ale nie na butelki/naboje producenta, pojemniki ciśnieniowe, tylko poszukuję takiego
wynalazku, do którego można nalać/załadować własny płyn.

Jest takie coś, czy nie ma szans?

Majka

2. Data: 2015-12-21 15:14:22

Temat: Re: automat odswiezajacy, ale...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Dec 2015 12:09:16 -0800 (PST), Majka napisał(a):

> [...]
> Ale nie na butelki/naboje producenta, pojemniki ciśnieniowe, tylko poszukuję
takiego wynalazku, do którego można nalać/załadować własny płyn.

Nie ma to jak rzeczy najprostsze:
http://urodaizdrowie.pl/jak-uzywac-dyfuzorow-z-patyc
zkami-zapachowymi
Tu kupisz same patyczki:
http://wiklinowydom.pl/pl/c/Patyczki-rattanowe-do-za
pachow/124

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

3. Data: 2015-12-26 17:22:45

Od: ".:Artur:." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ale nie na butelki/naboje producenta, pojemniki ciśnieniowe, tylko poszukuję
takiego wynalazku, do którego można nalać/załadować własny płyn.

Polecam coś takiego:
http://allegro.pl/nawilzacz-oczyszczacz-powietrza-tr
iada-badania-i5862371542.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_
c=21367
mam i używam choć bardziej do inhalacji, wcikam ze 3-5 kropli i power ON i
rozpyla to taką mgiełke. Nie wiem jak stoisz z wilgocią w domu jak amsz za
dużo to stanowczo odradzam.
--
Artur

Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow
Co za menda wymyslila maslo orzechowe?
Cheap Air Max 2016 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes Air Max 87 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap D&G Shoes Prada shoes Tod's Shoes Hermes Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes LV Shoes Dior Shoes Bally Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Szczepionki i wirusy mordują lekarzy!