awans a rozmnazanie sie:-)

następny post »
From: edymon <e...@S...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: awans a rozmnazanie sie:-)
Date: Wed, 01 Oct 2003 21:18:49 +0200

Tak sobie mysle...:-)
Mam prawie 27 lat, meza i prace w szkole jako kontraktowy.
Zeby zostac nauczycielem mianowanym musze "stażowac" prawie 3 lata...
Potem - wedlug przyszlego zarzadzenia oszczednosciowego pani minister od
siedmiu bolesci - 3 lata przerwy na rozmyslanie nad dokonaniami i w
miedzyczasie studia podyplomowe, zeby zostac dyplomowanym.
Nastepnie - po kolejnych 3 latach bede odbywac staz na dyplomowanego.
W sumie: w wieku 35 lat (zalozmy) bede dyplomowanym.
Pytanie: TO KIEDY JA QRDE ZNAJDE CZAS NA RODZENIE DZIECI????
Edytka-

"a ostatnio w polsce wszystko oprócz moczu to gówno"