azalia pontyjska - jak rozmnożyć??

21. Data: 2003-05-19 22:42:46

Temat: Re: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Prawdziwki to moja specjalność!

Pozdrawia BOLETUS

22. Data: 2003-05-19 23:38:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2003-05-19 23:49:33

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zrobimy tak.Ja wpadnę w czerwcu,a w sierpniu zaproszę Cię
na Kaszuby na grzyby i możesz mnie sprawdzać.
Jeśli do tego czasu Janusz będzie spoko to pojedzie z nami.
Też grzybiarz,wart sprawdzenia:)
Nie znasz jakiejś grupowej grzybiarki,przydałaby się do
kompletu?:)

Pozdrawia boletus

24. Data: 2003-05-20 07:50:12

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat - azalia, treść - grzybiarze.

> Nie znasz jakiejś grupowej grzybiarki,przydałaby się do
> kompletu?:)

Ja też zbieram grzyby, ale na szukanie ich gdzieś daleko w Polsce nie mam
czasu. Najczęściej jeżdżę do Puszczy Noteckiej (głównie podgrzybki, ale bywają
i zielonki (gąski), prawdziwki, koźlarze). Nie ma tam jednak moich ulubionych
opieńków, bo lasy tam sosnowe.

Majka

25. Data: 2003-05-20 07:59:41

Temat: Odp: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:babchm$74j$...@a...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
>

> Nagrać i obejrzeć tę minutę przewijając. Czasami zresztą są takie porady,
że
> tarzać się można ze śmiechu:-))))))))

Kiedyś tak robiłam, ale to ciągłe przewijanie znudziło mi się, a tak
szczerze to po prostu zapominam o tym programie i juz :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

26. Data: 2003-05-20 08:06:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bacmp1$sfn$...@n...news.tpi.pl...

> Nie ma tam jednak moich ulubionych > opieńków, bo lasy tam sosnowe.

Nie dlatego, ze sosnowe lecz dlatego, że zdrowe :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
A swoją drogą preferowanie opieniek nad borowikami to nieco osobliwe :-)

27. Data: 2003-05-20 08:30:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bacnnr$6l4$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):

> A swoją drogą preferowanie opieniek nad borowikami to nieco osobliwe :-)

Hejka. Ja, osobliwie, preferuję grzyby nad talerzem. ;-)
Pozdrawiam preferencyjnie Ja...cki

28. Data: 2003-05-20 09:33:17

Od: "-=[zieluk]=-" <n...@c...chemia.pk.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Trzy lata temu z powodzeniem rozmnożyłam swoją starą azalię pontyjską przez
>odkłady ziemne.
>Uważam, że jest to metoda bezpieczna i pewna. Póki nie ma korzonków - nie
>obcinasz pędu. Dodatkową zaletą jest to, że te nowe kwitną od razu w pierwszym
>'samotnym' roku.

Jej, dziękuję za wszystkie porady. Cieszy mnie, że to tak łatwo ją
rozmnożyć. A czy podobnie rzecz się ma z różanecznikami (odkłady,
nasiona)? Czy to już wyższa szkoła jazdy??

Ela

29. Data: 2003-05-20 12:11:21

Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

> jesli miałabyś ochotę pozbyć się maluchów to ja chętnie je zaadoptuje - nawet
z wielką przyjemnościa

pozdrawiam
grazka

p.s. odpowiedź na priv proszę

30. Data: 2003-05-20 13:16:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bywają
> i zielonki (gąski), prawdziwki, koźlarze).
a gdzie konkretnie do Puszczy Noteckiej
to moje rodzinne strony (pochodze z Krzyza Wlpk)
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

cieniste zacisze