azalia-ratunku!!! ostry dyżur poszukiwany

1. Data: 2004-05-18 17:47:05

Temat: azalia-ratunku!!! ostry dyżur poszukiwany
Od: " Madziejka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam piękną azalie-coz czas przeszly, bo od kilku tygodni azalia umiera :(
listki żólkną, a piękne, różowe kwiaty brązowieją :((( nie wiem, co się
stalo....podlewam ją obficie, co drugi dzień, ma dobre naslonecznienie( jest
na parapecie), ma (tak mi się wydaje) odpowiednia doniczkę, może to jakiś
robak??? od niedawna do wody dodaję nawóz w plynie do kwitnących roslin, nie
pomaga...
pomocy!!!!!

2. Data: 2004-05-18 18:01:43

Temat: Re: azalia-ratunku!!! ostry dyżur poszukiwany
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Madziejka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robak??? od niedawna do wody dodaję nawóz w plynie do kwitnących roslin,

A nie za ciepło jej przypadkiem?
Pozdrawiam, A.

3. Data: 2004-05-18 18:54:06

Od: " Madziejka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

myslisz, ze jest za blisko okna?? dac ją do cienia?? pod parapetem nie ma
grzejnikow...

4. Data: 2004-05-18 21:47:58

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robak??? od niedawna do wody dodaję nawóz w plynie do kwitnących roslin,

Wynieś do ogrodu, a najlepiej wsadź ją tam do końca lata
w bardzo kwaśną ziemię, stanowisko półcieniste.
Powinna odżyć. Zimą w temperaturze 5-10 stopni
zawiąże pąki i wtedy do mieszkania. Niestety nie może tam stać
zbyt długo, bo zdechnie :-(.

Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

5. Data: 2004-05-19 08:26:41

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Madziejka" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> myslisz, ze jest za blisko okna?? dac ją do cienia?? pod parapetem nie ma
> grzejnikow...

Najlepiej wystawić na lato na zewnątrz... Tylko nie na parapet w pełnym
słońcu.
Pozdrawiam, A.

azalia-ratunku
Seledynowe robaki na róży
biale szkodniki help
Się pochwalę :-)
Wypożyczalnia kosiarkek gdzie w Wa-wie???