badania okresowe, szczepienia itp....

1. Data: 2004-09-21 22:00:48

Temat: badania okresowe, szczepienia itp....
Od: akszynmen <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanie, czy gdzieś jest jakaś szczegółowa tabelka co
powinien zdrowy człowiek sobie badać i co jaki czas

bo np. czyta się w różnych porozrzucanych artukulach na różne choroby
i tam gdzieś czasami napiszą, że np. pierwsze badanie na takie coś
nie wiem, np. prostate powinno byc w taki a takim wieku i potem co 5
lat (nie pamietam, ale wiece o co mi chodzi)

nastepnie sa rozne badania krwi, bad. cisnienia (co ile w czypadku
norm. zdrowega, a co ile w przypadku nadcisnienia),,,

w kazdym razie tego jest masa, ale fajnie by było mieć to wszystko co
wiadomo na temat badań profilaktycznych gdzieś zebrane......

2. Data: 2004-09-22 20:56:09

Temat: Re: badania okresowe, szczepienia itp....
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz samochód?
Co 20.000 km powinno się robić przregląd tzn. oddawać samochód w ręce
fachowców, a oni już wiedzą co mają robić.

Na tej samej zasadzie wystarczy raz w roku iść do lekarza rodzinnego (bez
objawów jakiejkolwiek choroby). Kobiety dodatkowo raz w roku do ginekologa.
Oni już bedą wiedzieć jak pokierować. Oczywiście nie każdy rodzinny jest
skory do takiej współpracy, ale nalezy tego wymagać i wybierać tych, którzy
są.

Pozdrawiam
Piotr

tarczyca a wzrost