badanie

1. Data: 2007-01-14 17:47:42

Temat: badanie
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc. Jestem zmuszona zrobić badanie na posiew z pochwy .Nie wiem
jak się nazywa ten przyrząd do pobrania materiału do badania. Wiem jak
wygląda jest to patyczek na końcu z wacikiem i umieszczony jest w żel. Gdzie
mogę go kupić,pytałam w wielu aptekach lecz bez rezultatu.

2. Data: 2007-01-15 17:46:30

Temat: Re: badanie
Od: "izatka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):
> [...]
> wygląda jest to patyczek na końcu z wacikiem i umieszczony jest w żel. Gdzie
> mogę go kupić,pytałam w wielu aptekach lecz bez rezultatu.
Nigdzie nie trzeba kupować. W laboratorium mikrobiologicznym zrobią
Ci wymaz bez problemu. A jeżeli pani wręczy wymazówkę i skieruje do
toalety (bo i tak się niestety czasem zdarza) - poszukaj innego
laboratorium. Najlepiej zadzwonić wcześniej i zapytać. Pozdrawiam
Izatka

3. Data: 2007-01-16 07:44:29

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

izatka napisał(a):
> [...]

> toalety (bo i tak się niestety czasem zdarza) - poszukaj innego
> laboratorium. Najlepiej zadzwonić wcześniej i zapytać. Pozdrawiam

Predzej do ginekologa niz do toalety.
A wymazowke do reki dostanie i zostanie pokierowana wlasnie do ginekologa.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

4. Data: 2007-01-16 16:22:08

Od: "izatka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wirgo napisał(a):

> Predzej do ginekologa niz do toalety.
> A wymazowke do reki dostanie i zostanie pokierowana wlasnie do ginekologa.

> [...]

No i super. Lepiej do ginekologa, a jak pójdzie z Funduszu, to i za
darmo. Pozdrawiam, Izatka

Przetłumaczenie rozpoznania.
Leczenie próchnicy laserem opinie.
Blizna i solarium
przewlekły nieżyt nosa a Aleric
kolonoskopia i rektoskopia - pytanie do tych, którzy mieli