badanie na czczo?

1. Data: 2003-02-04 08:41:48

Temat: badanie na czczo?
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 3 miesiącu ciąży i lekarz zalecił mi wykonanie badań na morfologie,
glukozę i WR. czy te badania powinnam wykonac na czczo? Zapomnialam go o to
zapytać, aproblem jest taki, ze slabne przy kazdym pobieraniu krwii...
pozdrawiam ERA

2. Data: 2003-02-04 10:58:10

Temat: Re: badanie na czczo?
Od: "Agatka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to badanie poziomu glukozy zawsze wykonuje się na czczo,
ponieważ po posiłku wzrasta jej poziom we krwi i wtedy badanie nie ma
sensu..... Kiedyś lekarz nawet mnie prosił żebym nie piła przed snem lub w
nocy słodzonej herbaty, bo wyniki nie będą prawidłowe.
Stawiam na to, że powinnaś iść na badania na czczo :)

Pozdrawiam
Agatka

3. Data: 2003-02-04 14:19:54

Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> glukozę i WR. czy te badania powinnam wykonac na czczo? Zapomnialam go o
> zapytać, aproblem jest taki, ze slabne przy kazdym pobieraniu krwii...

Tak na czczo.
Przyjdzie czas, że będzie trzeba ocenić poziom glukozy "nie na czczo", tzn.
po spożyciu ściśle określonej porcji glukozy, ale to później i z pewnością
lekarz to wyjaśni.

Laserowa korekcja wzroku
drętwienie palców
nadciesnienie a ciaza