bąki i wzdęcia po ważywach

1. Data: 2008-09-16 19:31:56

Temat: bąki i wzdęcia po ważywach
Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię brokuły, kalafiory, groszki, fasolki i inne takie ale ostatnio
strasznie mnie wzdyma po tym, a jeszcze jakieś 2 miesiace temu mogłem jeść te
warzywa bez umiaru. Ponoć są jakieś leki na to, ktoś wie jakie?

2. Data: 2008-09-16 19:56:28

Temat: Re: bąki i wzdęcia po ważywach
Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kundzia Pindzia pisze:
> Bardzo lubię brokuły, kalafiory, groszki, fasolki i inne takie ale ostatnio
> strasznie mnie wzdyma po tym, a jeszcze jakieś 2 miesiace temu mogłem jeść te
> warzywa bez umiaru. Ponoć są jakieś leki na to, ktoś wie jakie?

Zależy jakie jesz - jak "nawozowane" (a to większość) to będziesz
pierdział. A jak nie chcesz pierdzieć to jest np. espumisan.

Pozdrawiam, Krzysiek

3. Data: 2008-09-16 19:57:10

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kundzia Pindzia pisze:
> Bardzo lubię brokuły, kalafiory, groszki, fasolki i inne takie ale ostatnio
> strasznie mnie wzdyma po tym, a jeszcze jakieś 2 miesiace temu mogłem jeść te
> warzywa bez umiaru. Ponoć są jakieś leki na to, ktoś wie jakie?

PS. albo po prostu ugotuj je - i nie będzie problemu :)

4. Data: 2008-09-17 07:02:50

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro Cię wzdyma,powinieneś zachować umiar w jedzeniu tych warzyw,które
napewno naszpikowane sa chemią i nie wyjdzie Ci na zdrowie jedzenie tego
świństwa w dużych ilościach. Zresztą jedzenie czegokolwiek w nadmiarze
zawsze szkodzi,ale taka mamy naturę,że lubimy się czasami,,obżerać" i wtedy
musimy swoje wycierpieć,ponieważ wątroba nie wytrzymuje i zaczyna
,,strajkować".

Pozdrawiam
Grażyna

Użytkownik "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gap1jc$saj$1@inews.gazeta.pl...

5. Data: 2008-09-17 18:51:54

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeść bakterie kwasu mlekowego przez jakiś czas, może przejdzie.
O Espumisanie już napisano.

6. Data: 2008-09-17 18:53:19

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeść bakterie kwasu mlekowego przez jakiś czas, może przejdzie.
Tzn. te same co przy terapii antybiotykowej.

7. Data: 2008-09-17 19:38:02

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zależy jakie jesz - jak "nawozowane" (a to większość) to będziesz
> pierdział. A jak nie chcesz pierdzieć to jest np. espumisan.

Poczytaj ulotkę od espumisanu, na jakiej zasadzie on działa, bo po tym to
dopiero mozna pierdzieć.

8. Data: 2008-09-17 20:27:08

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj ulotkę od espumisanu, na jakiej zasadzie on działa, bo po tym to
> dopiero mozna pierdzieć.

jak to jak działa? normalna ściema jak większość lekuf:O)
po prostu inteligentna kapsułka rozbija te bąbelki, no nie?

9. Data: 2008-09-18 07:28:58

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
******************
pzdr. michal
Użytkownik "gargamel" <s...@d...na> napisał w wiadomości

> jak to jak działa? normalna ściema jak większość lekuf:O)
> po prostu inteligentna kapsułka rozbija te bąbelki, no nie?

I jak sie rozbiją to są wolne i wtedy dopiero sie zaczyna :)
No ale wzdęcie zlikwidowane zgodnie z instrukcją. raczej reklama do kitu bo
kapsułka od razu nie zadziała, no i tak przy ludziach to mała kicha po
urzyciu.

10. Data: 2008-09-18 10:27:07

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo kapsułka od razu nie zadziała, no i tak przy ludziach to mała kicha po

jak są wzdęcia to od razu wiadomo że przewlekła choroba układu pokarmowego,
ale po co leczyć jak można wydębić parę groszy na jakieś cud tabletki, a
roboto godziny lecą na obijaniu się i wypisywaniu pustych recept:O)

świszczący i głośny oddech
bolacy jezyk i dziasla
gdzie z bolącą piersią?
omeoprazol i pantoprazol