bambusowe, ratanowe, wiklinowe rączki do torebki - szukam

1. Data: 2005-07-07 20:59:26

Temat: bambusowe, ratanowe, wiklinowe rączki do torebki - szukam
Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomocy!
Wiem, ze ten temat pojawia sie co jakiś czas. Przejrzałam archiwum,
napisałam do Honorka, ale chce sie dowiedziec czy cos nowego pojawiło sie u
nas? W Obi widziałam takie bambusy, ale barrdzo liche:( Poza tym wygięte w
cos co przypomina omeę i tata powiedział mi, że to sie predzej czy pozniej
(on ocenił na 3 wyjscia:() złamie:( Blagam, pomozcie. Torebka uszyta czeka
tylko na ucha:( i co... Tyle pracy na nic?

Nancy

2. Data: 2005-07-07 21:13:36

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy wrote:
> [...]
> predzej czy pozniej (on ocenił na 3 wyjscia:() złamie:( Blagam,
> pomozcie. Torebka uszyta czeka tylko na ucha:( i co... Tyle pracy na

Ja kupilam ucho do torebki [to bedzie jednouszna torebka sztruksowa] w
sklepie ugrodniczym. Gruby bambus w ksztalcie wielkiej litery U. Odpowiednio
kroce go [zostana mi przy tym dwie proste tyczki do kwiatow] o wmontuje w
torebke. Osobiscie nie widzialam okraglych, a odwiedzilam dzisiaj hurtownie
pasmanteryjna i kilka sklepow pasmanteryjnych.

Zazula

3. Data: 2005-07-07 22:01:36

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Ja kupilam ucho do torebki [to bedzie jednouszna torebka sztruksowa] w
> sklepie ugrodniczym. Gruby bambus w ksztalcie wielkiej litery U.

Tez o tym myslalam, bo widziałam w obi takie U-bambusy, nawet porzadne,
tylko ze tata doradził mi i powiedział, ze ni jak z nich koła nie zrobie,
chociaż myslałam już o kołka i innych rzeczach, którymi zbiję dwa pólkola:(.
Potem cciałam polakierować i miec cudną torebkę, ale nici:(

Widaomość dnia: moj kolega z podstawówki (ojej... mam takich znajomych na
gg? Wtedy nie było internetu:P) odezwał sie na mój apel na gg i powiedział,
ze jego tata p\rodukuje torebki i zna hurtownika, u którego sa ładne,
porzadne bambuski okrągłe, polakierowan i w ogole miodzio :P (ale mi smaka
narobił) I pytam z ciekawosci czy ktos by reflektował, jakby to wypaliło.
Kolega mowi, ze to nie więcej niż 10 zł by było. Jak bede wiedziec cos
wiecej dam znac!:)

NAncy

4. Data: 2005-07-07 22:22:36

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy wrote:
> [...]
> koła nie zrobie, chociaż myslałam już o kołka i innych rzeczach,
> którymi zbiję dwa pólkola:(. Potem cciałam polakierować i miec cudną

Ja nie bede sklejac ani giac [bo chyba na patrze trzeba by bylo] tylko bede
miala jednoucho jak w standartowych torebkach. Takie wlasnie U :)

To byloby za pare czy jedno?

Zazula

5. Data: 2005-07-08 06:45:39

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie bede sklejac ani giac [bo chyba na patrze trzeba by bylo] tylko
> bede miala jednoucho jak w standartowych torebkach. Takie wlasnie U :)

Wiem, wyobrażam sobie, ale ja własnie potrzebuje koła i to dwa:)

> To byloby za pare czy jedno?

Ponoc za parę:)

Nancy

6. Data: 2005-07-08 07:21:36

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Nancy napisał(a):
I pytam z ciekawosci czy ktos by reflektował, jakby to wypaliło.
> Kolega mowi, ze to nie więcej niż 10 zł by było. Jak bede wiedziec cos
> wiecej dam znac!:)

Fajnie !
Ale wszystko zalezy od ksztaltu, wielkosci i kosztow przesylki. Czy w
gre wchodza pojedyncze ilosci, czy musialoby byc tego wiecej ?

Pozdrawiam
Asia

7. Data: 2005-07-08 10:34:25

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi smaka narobił) I pytam z ciekawosci czy ktos by reflektował, jakby to
> wypaliło. Kolega mowi, ze to nie więcej niż 10 zł by było. Jak bede

Czekam na dalsze wieści :)
Ola - bardzo zainteresowana kółkami :) i półkolami też, bo kupiłam torebkę z
półkolami... głównie dla rączek ;)

8. Data: 2005-07-08 12:06:19

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

I pytam z ciekawosci czy ktos by reflektował, jakby to

> Czekam na dalsze wieści :)
> Ola - bardzo zainteresowana kółkami :) i półkolami też, bo kupiłam torebkę z
> półkolami... głównie dla rączek ;)

Ja też jestem bardzo zainteresowana. ania

[druty] jaka to gazeta?
7ya pytanie o działanie
szydełko-szukam
xxx szukam wróżki różowej z koniczynką i pszczółką
[szydełko] Poszukuje inspiracji