witaj :)

1. Data: 2002-05-13 23:28:28

Temat: witaj :)
Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Tomq :)

Przypuszczam, ze wszystko w porzadku i odwiedzisz mnie podczas weekendu :).
Jestesmy za mlodzi na rozwlekanie jakis powaznych problemow i prowadzenie
skomplikowanych dyskusji o zyciu, wiec wpadnij po prostu na mailbu albo na
martini, szefie... ;)

3maj sie i pozdrow Brata
ev.

2. Data: 2002-05-14 00:13:53

Temat: bardzo przepraszam !!!! - OT
Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boze, zabije mojego mlodszego brata!!! Zrobil mi na zlosc i wyslal moja
prywatna korespondencje na grupe, bardzo przepraszam wszystkich i prosze o
wybaczenie!
Ze tez nauczylam go kopiowac tekst i wysylac wiadomosci na grupy dysk., a to
wszystko przez to, ze nie daje mu dostepu do jego poczty...

Strasznie mi glupio, nie zwracajcie na to uwagi...
Ewelina

od dzis jestem na diecie :)))
news.plocman.pl>dieta.op tymalna>
mgr mdrok i ECA ;>