barwinek na skarpie

1. Data: 2005-09-16 10:49:26

Temat: barwinek na skarpie
Od: "Antoni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się jaką rośliną obsadzić dużą cienistą (nie tylko) skarpę.
Pomyślałem o barwinku, ale gdybym miał brać od znajomych po kępce to za długo
by to trwało. Czy barwinek się wysiewa? Pytałem w sklepie ogrodniczym to mi
pani powiedziała, że mają nasiona ale tylko na wiosnę i to barwinka
jednorocznego. Jest w ogóle barwinek jednoroczny? Oczywiście taki mnie nie
interesuje.
W każdym razie co zrobić żeby stosunkowo szybko zabarwinkować dużą skarpę?

Pozdrawiam Antoni

2. Data: 2005-09-16 12:49:12

Temat: Re: barwinek na skarpie
Od: "Jola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola"
5

Użytkownik "Antoni" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:308b.00000467.432aa335@newsgate.onet.pl...

3. Data: 2005-09-16 12:53:10

Od: "Ogrody" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

test

4. Data: 2005-09-16 15:54:44

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się jaką rośliną obsadzić dużą cienistą (nie tylko) skarpę.

bluszczem i irga dammera

Elfir

5. Data: 2005-09-16 15:57:58

Od: "Antoni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No a jak to zainstalować? Barwinek, jak widzę, po 3 zł doniczka, to wyszłoby
zdecydowanie za drogo. Chodzi o dużą powierzchnię. Irga dammera - wygląda b.
ładnie. Jak to się sadzi - czy będzie bardziej ekonomiczne od barwinka?

dziękuję
Antoni

6. Data: 2005-09-16 16:35:51

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Antoni napisał:
> No a jak to zainstalować? Barwinek, jak widzę, po 3 zł doniczka, to wyszłoby
> zdecydowanie za drogo.

Popytaj znajomych o barwinek. Bardzo prawdopodobne, że mają go za dużo,
bo się szybko rozrasta . Powtykane pojedyńcze pędy szybko zarosną
skarpę. A może dąbróka rozłogowa?
Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2005-09-16 16:54:13

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> zdecydowanie za drogo. Chodzi o dużą powierzchnię. Irga dammera - wygląda
b.
> ładnie. Jak to się sadzi - czy będzie bardziej ekonomiczne od barwinka?

Tak juz jest - ogrod kosztuje. Tania to irga nie jest, jest to z reszta
krzew.

Elfir

Hydroponicznie:(
Jaki to jarząb?