belona

1. Data: 2002-07-07 15:11:23

Temat: belona
Od: "liska" <l...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

po dlugiej nieobecnosci.

Mam pytanie o rybke "belona" Mam ja wypatroszona.
czy ktos podpowie mi co najlpiej z niej zrobic?

i jeszcze jedno.. czy ma ktos przepis na pstraga faszerowanego z grilla?

Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz

iza

1. Data: 2002-07-07 15:28:36

Temat: Re: belona
Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pieczarki pokroić w plasterki,skropić cytryną. Sprawione pstrągi oprószyć
solą i pieprzem, do każdej ryby włożyć pieczarki, posypać ziołami
prowansalskimi.Ryby posmarować masłem,zawinąć w folię i upiec na grilu.
4 pstrągi (po30dag) - 15 dag pieczarek i inne.
Można tak samo jw do każdej ryby włożyć po 5-6 listków mięty zamiast
pieczarek.
K - 2

1. Data: 2002-07-07 19:44:48

Temat: Odp: belona
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Belona najlepiej smakuje z grilla , posypana przyprawami do mięska. Piecze
się szybciutko i nie ma ości oprócz kręgosłupa.

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-07-08 13:10:00

Od: "liska" <l...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Belona najlepiej smakuje z grilla , posypana przyprawami do mięska. Piecze
> się szybciutko i nie ma ości oprócz kręgosłupa.

Dziekuje .

a czy w piekarniku da sie to jakos zrobic? czy tylko na grillu?
Moze w opielaczu?
Czy ktos probowal? nie mam grilla :(

Czyli ta bellone nie samarowac niczym, zadnymi oliwkami? tylko posypac
przyprawami i juz?

iza

Re: Zapraszam na forum -'Zwierzaki'
pytanie o zamrazanie kalafiora