benzydamina

1. Data: 2003-06-29 19:59:19

Temat: benzydamina
Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

wiecie cos o benzydaminie? zgubny wplyw na organizm, dawkowanie, cokolwiek,
wszysko ;) Ulotki obczytane [nic ciekawego], a w internecie po wstukaniu w
google same smiecie i opisy tripow. dzieki :)

------------------------
d...@i...pl
"nie myśl.odczuwaj."

2. Data: 2003-06-29 21:53:25

Temat: Re: benzydamina
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://hyperreal.info/neuro_groove/go.to/sec/172
https://hyperreal.info/forum/viewforum.php?f=15

Ja dziś koło 19:10 zjadłem 1 saszetkę,
rospuśiłem w 25ml wody ten proszek i wymieszałem.
Na 2 kubek nałożyłem chusteczke i przez nią przelałem.
Na husteczce zostało troche benzydaminy a reszta na dnie
szklanki (nr1). Wzięłem na łyżke i nałozyłem jogurt i zjadłem.

Zaq

"dakini" <d...@i...pl> wrote in message
> [...]
> wszysko ;) Ulotki obczytane [nic ciekawego], a w internecie po wstukaniu w
> google same smiecie i opisy tripow. dzieki :)

Oleanolic Acid - jak przetłumaczyć na język polski ?
Alutard SQ (pszczola)
co zrobić ????
Witam
Zen szen a sport?