betonowe oczko wodne

1. Data: 2000-09-29 12:57:54

Temat: betonowe oczko wodne
Od: "Paweł" <p...@k...plo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Posiadam pewien betonowy zbiornik w dosc dobrym stanie. Jest tylko nieco
porysowany i malo szczelny. Chcialbym zrobic z niego oczko wodne. Czy ktos z
grupowiczow moglby mi doradzic jakiego srodka uzyc do uszczelnienia betonu
(ew. gdzie go nabyc). Mysle o czyms, co mozna naniesc rowno na calej
powierzchni.
Dodam, ze wykladanie zbiornika folia odpada, juz raz tego probowalem.

Pozdro Paweł

2. Data: 2000-09-29 13:11:00

Temat: Re: betonowe oczko wodne
Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

W W-wie na Bartyckiej w sklepie z akcesoriami do stawow widzialem cos w
rodzaju plynnej gumy.
Tam dla przykladu bylo wymalowane papierowe pudelko napelnione woda.
Mysle ze o ile nie masz pekniec to to jest to czego szukasz.
Pozdrawiam Juras

3. Data: 2000-09-29 22:34:37

Od: zuko / Shark von Cygnus <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak u mnie robiłem betonowe oczko wodne, to na sam koniec zostały
położone dwie wartstwy Atlasu (tego kleju bodajże). I jest siuper.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: s...@p...pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków

4. Data: 2000-10-02 19:31:58

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł <p...@k...plo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> powierzchni.
> Dodam, ze wykladanie zbiornika folia odpada, juz raz tego probowalem.
Zanim zaczniesz, weź szczotę drucianą na wiertarkę i zdzieraj co się da. O
dkurz i zasmaruj "szkłem wodnym". Resztę ci już podano.
pozdr Jerzy

5. Data: 2000-10-02 21:57:35

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
jest tylko jeden sposob naprawde skuteczny.
Aquafin-2K firmy Schomburg.
Uszczelnianie basenow i zbiornikow nieczystosci.
Wodoszczelny do 0,8MPa ,przeprezalnosc rys do 1mm,dobre przywieranie do
podlozy mineralnych,odporny na wode agresywna , co istotne w zbiornikach
wodnych ,odporny na przebicie przez korzenie,niska zawartosc chromianow oraz
bezrozpuszczalnikowy.
Uszczelnianie Aquafin- 2K
Klejenie Uniflex -2K
Spoinowanie Asodur -EK
Aquafin -2K ze swoja skutecznoscia jest materialem wyjatkowym w
przeciwienstwie do uszczelniana papa i foliami.
Przepraszam za zbyt techniczne sformulowania ,ale nie da sie tego inaczej
opisac.
Pozdrawiam Boguslaw Radzimierski

6. Data: 2000-10-03 05:51:11

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> jest tylko jeden sposob naprawde skuteczny.
> Aquafin-2K firmy Schomburg.

Cudze chwalicie...
Jest taka firma "Hydrostop" która specjalizuje się w materiałach do
uszczelniania. Pewnie chętnie przyślą ofertę. Tel.0-22 633-83-98
Mają też stronę http://www.hydrostop.pl ale nie byłem na niej.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2000-10-03 07:03:29

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> [...]
> Uszczelnianie basenow i zbiornikow nieczystosci.
> Wodoszczelny do 0,8MPa ,przeprezalnosc rys do 1mm,dobre przywieranie do
A czy można go stosować do podłoży poprzednio traktowanych srodkami
bitumicznymi?
Krzysztof

8. Data: 2000-10-03 07:23:02

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2000-10-03 08:12:06

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007901c02cbb$ea4571a0$9d1ca0d4@ppp...
> Witam.
> jest tylko jeden sposob naprawde skuteczny.
??? Atest poproszę i kto za tym stoi?

> Aquafin-2K firmy Schomburg.
A bentonit?, czysty, naturalny, na dno i łagodne pochyłości też by się
nadał.
A może dobra glina wystarczy?
pozdr. Jerzy

10. Data: 2000-10-04 11:54:46

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uszczelniana powierzchni na ktore oddzialowywuje woda.
> Jesli poprzedni bitum odchodzi nalezy go zmyc KALTRANIGEREM.
Dziekuje, mam nadzieje ze te srodki nie sa tak rzadki i drogie jak Twoje
rosliny ;-)
Krzysztof

Totem ryba
Woda