bezprzewodowy czajnik porcelanowy

1. Data: 2009-09-14 16:39:37

Temat: bezprzewodowy czajnik porcelanowy
Od: Janusz Wo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chyba na tej grupie widziałem linka do ceramicznych czajników
bezprzewodowych. Nie umiem teraz tego odszukać. Czy ktoś pamięta? Ma?
Proszę o podzielenie się ;-)
Pozdrawiam - JanuszWo
--
Popraw gaz w adresie

2. Data: 2009-09-14 18:43:34

Temat: Re: bezprzewodowy czajnik porcelanowy
Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Wo" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Chyba na tej grupie widziałem linka do ceramicznych czajników
> bezprzewodowych.

http://www.domosfera.pl/wnetrza/51,93228,6872745.htm
l?i=1

3. Data: 2009-09-14 21:46:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Sep 2009 18:39:37 +0200, Janusz Wo napisał(a):

> [...]
> Chyba na tej grupie widziałem linka do ceramicznych czajników
> bezprzewodowych. Nie umiem teraz tego odszukać. Czy ktoś pamięta? Ma?

Tak, to ja podawałam ten link. Przymierzam się do zakupu.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-09-14 22:05:37

Od: Gabi <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.bezprzewodowe.czajniki.dla.debili.pl

5. Data: 2009-09-15 06:09:28

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-09-16 19:54:25

Od: Janusz Wo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

IDa wrote:

> http://www.domosfera.pl/wnetrza/51,93228,6872745.htm
l?i=1

Dziękuję. Strasznie drogie są te sprzęty...
Pozdrawiam - JanuszWo
--
Popraw gaz w adresie

pytanie o sos...