bielizna

1. Data: 2002-12-13 14:00:59

Temat: bielizna
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na stronkę www.bielizna.waw.pl.

1. Data: 2002-12-13 14:29:18

Temat: Re: bielizna
Od: "kowboy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona jest dość ciekawa i są naprawdę ładne koszulki, ceny nie są zbyt
wysokie.
Pozdrawiam.

Magda.

1. Data: 2002-12-14 13:35:21

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zapraszam na stronkę www.bielizna.waw.pl.
>

> ladne, ale niestety maly wybor, a szkoda
cari

1. Data: 2002-12-15 17:03:15

Temat: Odp: bielizna
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atcp75$blo$...@n...onet.pl...
> Zapraszam na stronkę www.bielizna.waw.pl.
>

> według mnie ta strona jest naprawde beznadziejna. Niedość ze tylko kilka
modeli, to jeszcze jedna gorsza od drugiej. Ja bym czegoś takiego tandetnego
na siebie nie włożyła. Wolałabym piżamę z bawełny. Na targu pełno takich
samych a może i lepszych za mniejsze pieniądze.

PS. Ale dzięki za polecenie strony, mogłam się przekonać jaka jest
beznadziejna.

Anka

1. Data: 2002-12-15 19:00:02

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widać, że koleżanka się nie zna. Na targu też widuję takie, ale z tandetnego
materiału. Jakieś sztywne parzaki. To jest atłas. Poczytaj opisy. Ciekawe
gdzie widziałaś ładniejsze. Daj mi adres tego targu, a na pewno kupię.

Anna Styś

1. Data: 2002-12-16 13:31:38

Od: "Kate" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona jest beznadziejna.
Tak małego wyboru jeszcze nigdzie nie widziałam.
Poza tym brak jakichkolwiek informacji o sprzedającym.
I ogólnie brzydka bielizna, po prostu wstyd podawać link do tak marnej
strony.
Zajrzyjcie sobie lepiej na strony typu www.bielizna.oh.pl
pozdrawiam,

1. Data: 2002-12-16 13:57:11

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. Ale to jest droga bielizna. A tamta jest stosunkowo tania. Ja mam kilka
takich koszulek i świetnie w nich wyglądam i są naprawde ładne.

Anka

1. Data: 2002-12-16 13:59:34

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zapraszam na stronkę www.bielizna.waw.pl.

Mi tez nie podoba sie ta strona.
Zdjecia sa kiepskiej jakosci, nie widze co kupuje i dlatego nic nie kupie.
Ceny sa niziutkie, owszem, ale co z tego?
No i oferta jest niezbyt szeroka, a te koszulki... wiem ze to kwestia gustu,
ale nie sa zbyt ladne

Kaska

Fryzury sylwestrowe
polecam - płyn do skórek
zakupy w YR - wysyłkowym
Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
YR Neblina