biohumus w plynie...

1. Data: 2016-09-08 17:59:23

Temat: biohumus w plynie...
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Widze po sklepach mase tego....
Jak to sie produkuje? mam mase kompostu po kalifornijkach, a koncepcja
przesadzania w doniczkach nie zawsze wchodzi w rachube.
Trzeba by to jakos uplynnic, np do podlewania trawy w miejscach gdzie jej za
dobrze nie idzie....
Kupowanie czegos co sie ma, i to zapewne lepsze jak w puszkach - tez jest
chore...
Jak oni uplynniaja wermikompost?
Da sie to jakos ogarnac?
thx

2. Data: 2016-09-08 20:38:00

Temat: Re: biohumus w plynie...
Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 września 2016 17:59:25 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
> [...]
> dobrze nie idzie....
> Kupowanie czegos co sie ma, i to zapewne lepsze jak w puszkach - tez jest

Nasyp pół wiadra kompostu robalowego. Dopełnij wodą,rozbełtaj,poczekaj aż się
ustoi.Zlej i masz gotowy płynny - no właśnie co?- nalewkę robalową, biohumus.

Staw a problem z z zatykającą się pompą
Jabłoń Oliwka Żółta
rzadcy goście
Powidła z węgierek