biologia czy ochrona środowiska

1. Data: 2006-08-06 12:25:01

Temat: biologia czy ochrona środowiska
Od: "SJ" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam ogromną prośbę. Dostałam się na biologię i ochronę środowiska na
Uniwersytet Jagielloński i teraz nie wiem, który kierunek mam wybrać. Nie
wiem po którym zanjdę pracę, który jest bardziej przyszłościowy...Oba
kierunki są bardzo ciekawe i nie potrafie wybrać tego jedynego. Proszę o
pomoc, o wnioski wynikające z Waszego doświadczenia i wiedzy. Z góry bardzo
dziekuje i pozdrawiam .
Ola