biorytmy partnerskie

1. Data: 2003-05-13 19:09:03

Temat: biorytmy partnerskie
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie strona z biorytmami. Jest ich pełno, ale ja bym chciała
takie, które by mi wyliczały procent zgodności między partnerami. (Podaję
datę swoją i partnera). Szukałam, szukałam i nie znalazłam...

Edyta

1. Data: 2003-05-13 19:23:36

Temat: Re: biorytmy partnerskie
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie strumyk płynie z wolna <news:b9rfp6$mpk$1@szmaragd.futuro.pl>
siedziała baba polna <Edyta> i tak gadała:

> [...]
> chciała takie, które by mi wyliczały procent zgodności między
> partnerami. (Podaję datę swoją i partnera). Szukałam, szukałam i nie

ja ci moge wyliczyc. procent kretynizmu.

--
pozbawił mnie sygnaturki
strzał z dwururki

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-05-13 19:31:49

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja ci moge wyliczyc. procent kretynizmu.

Twojego??? To bez wyliczenia wiadomo.

1. Data: 2003-05-13 19:33:36

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta:
> ... Szukałam, szukałam i nie znalazłam...

Mozesz to zrobic Sama.

Jesli masz oba wykresy, na jednym z nich ustalasz dzien
w ktorym funkcja na wykresie wynosi zero, a w kolejne dni
bedzie dodatnia, a nastepnie znajdujesz najblizsza date
takiego zdarzenia na drugim wykresie i wyliczasz roznice
w dniach.

Teraz wystarczy podzielic roznice przez dlugosc cyklu
(w dniach), wynik odjac od jedynki i pomnozyc przez 100%.

Oczywiscie tzw biorytmy (wynalazek japonski) to marne
kryterium dopasowania. :))

Czarek

1. Data: 2003-05-13 19:57:26

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Edyta <w...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> chciała takie, które by mi wyliczały procent zgodności między
> partnerami. (Podaję datę swoją i partnera). Szukałam, szukałam i nie

To może lepiej wypisać zagadnienia i kazać wypełnić "partnerowi" :P

Podobno buduje się na różnicach (tak ostatnio słyszałem :))

--
ŁK

1. Data: 2003-05-13 21:38:08

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz wystarczy podzielic roznice przez dlugosc cyklu
> (w dniach), wynik odjac od jedynki i pomnozyc przez 100%.

Sorki, pomylka. :)

Nalezy podzielic roznice przez polowe dlugosci cyklu, wynik
odjac od jedynki i to co wyjdzie pomnozyc przez 100%.

Czarek

1. Data: 2003-05-14 05:38:19

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> takie, które by mi wyliczały procent zgodności między partnerami. (Podaję
> datę swoją i partnera). Szukałam, szukałam i nie znalazłam...

ja osobiście preferuję "model przesunięcia fazowego" ;)
w zależności co chcę uzyskać, rozsuwam wierzchołki sinusoid

w celu uzyskania pełnej zgodności, kładę jedną sinusoidę na drugą :))
(lub do góry nogami) :o)

"błazen królewski" ;)
:-)
ksRobak

--
męższczyzna jest głową rodziny
kobieta jest szyją, która tą głową kręci ;)

1. Data: 2003-05-14 09:07:24

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie strumyk płynie z wolna <news:b9rh3u$o9h$1@szmaragd.futuro.pl>
siedziała baba polna <Edyta> i tak gadała:

> Twojego??? To bez wyliczenia wiadomo.

a możesz udowodnić działanie biorytmów?

--
zerknij człowiecze
mózg ci uciecze

1. Data: 2003-05-14 09:12:42

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie strumyk płynie z wolna <news:b9skob$ds1$1@inews.gazeta.pl>
siedziała baba polna <ksRobak> i tak gadała:

> męższczyzna

to taka żienszcizna?
;-))

--
drz.wo

pieprzone korniki!
_______________
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-05-14 10:04:25

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@2...antiszpamior.pl> napisał(a):

> gdzie strumyk płynie z wolna <news:b9skob$ds1$1@inews.gazeta.pl>
> siedziała baba polna <ksRobak> i tak gadała:

> to taka żienszcizna?
> ;-))

no wiesz? ;) przecież nie napisałem "mężczyzna" :))

niech im się zdaje, że kręcą facetami (hihi)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

astma-psychologia zdrowia
holizm raz jeszcze
psychologia ewolucyjna
Strelau, t. III - potrzebuję dane do bibliografii
Psycholog we Wrocławiu