biszkopt z crispa

1. Data: 2006-04-27 05:33:58

Temat: biszkopt z crispa
Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Z powodu tego, ze mam nedzny piekarnik przyzwyczajam się powoli do pieczenia
ciast w mikrofali na crispie.
Jednak mam problem ze zrobieniem w ten sposób biszkopta. Taki tradycyjny
ubijany: (6 jaj, szklanka cukru, poltora szklanki maki, proszek do
pieczenia) wyrosl mi w mikrofalowce pieknie - piekl sie okolo 12 minut ale
po wyjeciu okazalo sie, ze nie jest mieciutki i delikatny, ale twardy i
suchy - jak typowe małe ciastko biszkoptowe. Trzeba było wlać w niego prawie
szklanke likieru, zeby go zmiekczyc jako tako.
Zastanawiam sie, co zrobic, zeby biszkopt wychodzil jednak miekki i
delitakny. Moze dolac troche wody - tylko ile?
Czy macie jakiś sprawdzony przepis na biszkopta z mikrofali?
pozdrawiam
Ania

2. Data: 2006-04-27 13:17:17

Temat: Re: biszkopt z crispa
Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy macie jakiś sprawdzony przepis na biszkopta z mikrofali?
> pozdrawiam

tutaj raczej pytania "techniczne"
dla pytań "kuchennych - przepisowych" proponuję grupę pl.rec.kuchnia

Piotrek

3. Data: 2006-04-27 14:03:50

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <s...@o...pl> wrote in message
> Witam

Witam
To raczej temat na grupe pl.rec.kuchnia .

Qwinto

Pocący się zbiornik z wodą w kompakcie...
Zmywarka Siemens: jakie zużycie wody podczas opłukiwania ?
"nienaprawialna" awaria lodówki ?
Ogrzewanie domu kominkiem
do zayzayera: grzałka w pralce