biurowe gadanie o kawie

1. Data: 2005-02-23 15:46:33

Temat: biurowe gadanie o kawie
Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Ja tu sobie czytam pl.rec.kuchnia, a za moimi plecami trwaja slowne
potyczki o kawe :-). A dokladniej o to jak ja pic i z czego. Panowie
preferuja kubki z wielkimi uchami (ze wzgledu na rozmiar paluchow, tak
podejrzewam), a panie (zdaje sie milosniczki ladnych paznokci) wola
filizanki z niemilosiernie malymi uszkami i ich stuk o spodki :-).
Portier woli tekturowe kubki, co lapy parza ;-), a recepcjonistka ma
specjalny kubek co zmienia kolor na czerwony, jak plyn w nim jest
cieply. A mi sie przypomina kawa kapuczino zamowina w restauracji na
trasie A4, przyniesiona w cienkiej szklance z aluminiowa lyzeczka
:-))) - calutkie dwadziescia minut czekalam na pierwszy lyk, zeby
chwycic szkalnke. Eee, nie ma co narzekac, i tak rzadko pije cieple
kawy. Wystarczy ze sobie jedna zrobie, zeby mnie natychmiast ktos od
biurka oderwal i oderwal od kawy. No wlasnie :-/

Pozdrawiam serdecznie,
eM podsluchiwacz

PS. A podobno kofeina dziala dopiero po jakiejs godzinie, wiec trzeba
pragmatycznie kawe pic znacznie wczesniej niz tuz przed bardzo waznym
business meeting i tak dalej. A podobno *najlepiej* to pic lyczkami co
kilka minut, jak lekarswo na przytomnosc umyslu. A jeszcze lepiej pic
RedBulla, ale tego skurczybyka to juz chyba prosto z puszki :-))).

Polecam styczniowy National Geographic:
http://magma.nationalgeographic.com/ngm/0501/feature
1/

1. Data: 2005-02-23 15:50:52

Temat: Re: biurowe gadanie o kawie
Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM <...@...c> napisał(a):

> PS. A podobno kofeina dziala dopiero po jakiejs godzinie, wiec trzeba
> pragmatycznie kawe pic znacznie wczesniej niz tuz przed bardzo waznym

A jak się pragmatycznie kawę pije?

Atunia zaintrygowana, pijąca popołudniową kawkę z grubego kubka z napisem:
'Uśmiechnij się kotku, twój szef lubi idiotów!' (i z uśmiechniętym szeroko
kotkiem)

1. Data: 2005-02-23 16:03:41

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Atunia " pisze:

> A jak się pragmatycznie kawę pije?

:-))) No - rozsadnie. Bo niepragmatycznie sie kawe pije w ostatniej
chwili tuz przed spotkaniem, na ktorym trzeba sie czyms tam wykazac,
lub przynajmniej nie usnac. Pragmatycznie znaczy tu nieemocjonalnie lub
nienaiwnie, wierzac, ze lyk kawy postawi mnie na nogi natentychmiast
:-). Choc podobno wiara czyni cuda :-)

Pozdrawiam i zazdroszcze kubka,
eM z popoludniawa herbatka w ciezkim niebieskim kubku bez napisow i
obrazkow, bez pouczen i bez podnoszenia na duchu (a sasiadka wlasnie
lyka kawe z kubka z firmowym logo - hanba!!!)

PS. A teraz gadaja, ze biala porcelana najdluzej trzyma cieplo. Ja
zwariuje - rodowa porcelana do wymiany ;-), a za chwile sztucce ;-)

1. Data: 2005-02-23 16:05:43

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM" <...@...c> napisał w wiadomości

> PS. A teraz gadaja, ze biala porcelana najdluzej trzyma cieplo. Ja
> zwariuje - rodowa porcelana do wymiany ;-), a za chwile sztucce ;-)

Największy biały porcelanowy obiekt mam w toalecie. Dobrze wiedzieć ;)

Margola

1. Data: 2005-02-23 16:17:58

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Margola Sularczyk" pisze:

> Największy biały porcelanowy obiekt mam w toalecie.

Nadal sie wadza. Czy z mlekiem czy bez, czy sie daje przed czy potem,
czy lepsza rano czy wieczorem i ile kto moze. Listonosz wyszedl
zaczerwieniony po uszy, chyba nie doslyszal *o czym* mowa.

Ta kawa powinna byc moderowana :-)

Pozdrawiam,
eM co lubi czesto :-)

1. Data: 2005-02-23 16:45:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2005 17:05:43 +0100, "Margola Sularczyk"
<margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> wrote:

>U?ytkownik "eM" <...@...c> napisa? w wiadomo?ci

>Najwi?kszy bia?y porcelanowy obiekt mam w toalecie. Dobrze wiedzie? ;)
>
>Margola

A szlachetna ino ta porcelana czy banalny porcelit, bo wiesz,
roznica jakas moze jest nie tylkow kolorze ;PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-23 20:31:30

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:vncp11l0mke0ptotrq30h77kmnde2vik5u@4ax.com...
> A szlachetna ino ta porcelana czy banalny porcelit, bo wiesz,
> roznica jakas moze jest nie tylkow kolorze ;PP

Mozna sprawdzic - reka przytknieta do porcelany z jednej strony powinna byc
widoczna z drugiej, tzn ma "przeswitywac" .
Na duzym bialym obiekcie radze przytykac z zewnatrz, tylko jak to sprawdzic,
czy do wnetrza przeswituje, hehe..

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-02-23 21:27:44

Od: Maciej Stawiszyński <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia napisał(a):
> Atunia zaintrygowana, pijąca popołudniową kawkę z grubego kubka z napisem:
> 'Uśmiechnij się kotku, twój szef lubi idiotów!' (i z uśmiechniętym szeroko
> kotkiem)

Coz, ja pije z metalowego kubka co trzyma cieplo przez kilkadziesiat
minut a kubka tez zazdroszcez :-D...
Pozdrawiam...
Maciej

--
Maciej Stawiszyński
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-23 23:33:25

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <c...@n...o2.pl> wrote in message
> Mozna sprawdzic - reka przytknieta do porcelany z jednej strony powinna
> byc
> widoczna z drugiej, tzn ma "przeswitywac" .

Dokładnie tak, porcelana do grubosci około 4 mm jest taka "prześwitująca" -
najłatwiej sprawdzić patrzac przez nią na jakieś źródło światła.

Pozdrawiam powitalnie :)
Hitomi

1. Data: 2005-02-24 06:31:07

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tu sobie czytam pl.rec.kuchnia, a za moimi plecami trwaja slowne
> potyczki o kawe :-).

a ja Wam powiem tak:
kawa z rana ... jak śmietana... :-)))

Jini.

Jak to jest, że kawa w błękitnym kubku smakuje najlepiej...?

Odsmażanie
ciasto Snikersowe!
pomocy !!!
Lopatka